Toon posts:

Active Directory nodig?? os [ win2k ]

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb hier een paar oefenvragen die ik niet echt uitkom. kan iemand mij misschien helpen? :)

Daar komt ie : Het is beetje lang maar ...

Op een makelaardij zijn een aantal PC's besteld en er moet een klein netwerk gebouwd worden. een van de medewerker, Saskia heeft uit eigen interesse wat meer kennis over netwerkenen doet een voorstudie voor de makelaardij. in de huidige situatie staan de computers met elkaar in verbinding door dat ze lid zijn van de werkgroep : makdij. in de nieuwe situatie wil zij uitgaan van een windows 2000 platform overweegt een domein of zelfs een forest op te zetten. bij nader onderzoek blijkt er dat er versschillende versies van windows2000 bestaan.
zij heeft in een computerblad gelezen dat als je windows2000 installeert dat je met Active Directory alles kunt regelen. De makelaardij heeft de laatste een grote groei door gemaakt waardoor de werknemers meer specifieke werkzaamheden heeft gekregen en in afdelingen zijn geplaats.

Per afdeling zijn er specifieke documenten en deze zijn niet nodig voor andere afdelingen. Saskia weet niet of zij wel met active directory kan omgaan en is het wel nodig voor de makelaardij?

De makelaar van het kantoor is echter verknocht aan windows98 en wil eigenlijk niet direct overgaan op windows 2000. Hij wil dit eerst kunnen uitproberen. Saskia geeft aan dat een zogenaamde dualboot mogelijk is. De makelaar wil dat wel uitproberen en geeft aan dat voor de zekerheid zijn bestanden op een partitie moet worden gezet. Saskia neemt contact op met COMPUTER B.V om te praten over de beoogde implementatie van Windows2000 in de makeaardij.
Tijdens het gesprek wil saskia antwoord hebben over de bovengenoemde vragen.

weet iemand het???

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ja

maar je huiswerk zul je toch ech zelf moeten doen ;)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

Predator

Suffers from split brain

Het is de bedoeling dat jij je huiswerk maakt, anders heeft het niet veel zin.

Dit forum is niet bedoeld om jouw huiswerk te helpen maken.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.