[win2k] Inloggen nadat je ingelogd bent

Pagina: 1
Acties:

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 19:53

igmar

ISO20022

Topicstarter
Als eerste: Mods, indien dit ergens anders thuishoort : Verplaatse zou ik zeggen :)

Het probleem : Ik wil de win2k logon service aanroepen nadat ik ingelogd ben. Het systeem in kwestie zet een VPN tunnel op, en als je uitlogt wordt ook de tunnel gedisconnect. De win2k server bevat een kix login script, en dat wordt alleen uitgevoerd als je op het domein inlogt.

De Novell client biedt deze mogelijkheid, en ik zoek het equivalent ervan in win2k. Iemand ideeen ?? Google laat me in de steek in deze, en op de Microsoft site kom ik ook niet veel verder.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

staat hier iets nuttigs tussen?

[google=run windows "logon service" after login]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• igmar

igmar

ISO20022

Topicstarter
Spider.007 schreef op 03 november 2002 @ 14:30:
staat hier iets nuttigs tussen?

[google=run windows "logon service" after login]
Nope.. Ik had iets gelijks al geprobeerd. Het is mogelijk (de Cisco VPN client kent die mogelijkheid bv), maar tot nu tpe heb ik weinigs zinnigs gevonden.

Referenties naar de Win32 API zijn ook welkom overigens :)

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
je zou een AT commando kunnen zetten in het logon script dat je iets later zet dan systeem tijd.
Of bedoel je zoiets niet ?

• igmar

igmar

ISO20022

Topicstarter
Smurff schreef op 03 november 2002 @ 17:58:
je zou een AT commando kunnen zetten in het logon script dat je iets later zet dan systeem tijd.
Of bedoel je zoiets niet ?
Nee, ik wil het equivalent van CTRL-ALT-DEL bij het inloggen, maar dan nadat ik ingelogd ben.