Minidisc actie van Sony

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:09
ik heb een vraagje.
Als je nu een Sony MDS-JE330 koopt kan je een Sony MZ-E60 voor 99 piek kopen.
Hebben jullie enige ervaring met deze apparatuur???
Ik zit er over te denken dit te kopen.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:31
goedkope aanbieding is het.. hoeveel vragen ze voor de JE-330?

ik heb zelf de MDS-JE520.. fantastisch deck... je kan met die 3xx serie iets minder functies (weet niet precies meer wat er aan scheelde).. de MZ-E60 is een prima walkman.. zeker voor dat prijsje!!

als beginnende MD-er zou ik er voor gaan als ik jou was ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• GoEV6
Bij Expert staat ie voor FL444.-
Iets duurder als normaal maar die MZ-E60 kost normaal FL400.- en nu dus maar FL99.-
Heb jij die MZ-E60???

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

Die actie is er al jaaaren, maar nu volgens mij voor het eerst met alle types MD-spelers.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Ik heb de mz-e 33 alleen spelen en daar ben ik heel tevreden over. Verder zijn de deks van sony over het algemeen goed hoor.

• Biebel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

Biebel

BY IKKE

als ik jou was zou ik hem meteen halen!!!!!

Maar ik ben jou niet:)}:)

Biebel is not just a nick, It's my alter ego...

• GoEV6
Die aktie is niet op alle MD deks maar op drie waarvan een de MDS-JE330.
Heeft iemand ook deze dek?
Ben je er tevrede over??

Verwijderd

Wat is het goedkoopste deck uit die serie, want normaal kost een MD walkman die kan openmen zo'n 390 piek ofzo. Das aardig duur, maar als je een alleen speler en een deck dat kan opnemen voor ongeveer hetzelfde kan krijgen dan is dat heel nice! Want zeg nou zelf hou vaak denk je dit ga ik snel ff opnemen? Nope never dus. Die sony is ook nog lekker klein. I WISH I HAD SOME MONEY

• GoEV6
De goedkoopste dek uit die serie kost bij Expert FL444.- en dan koop je een Md walkman voor F99.-

Verwijderd

Kan de mz-e60 opnemen.
Ik dacht van niet maar ik weet het niet zeker.
En weet iemand op deze sony mz-r70 met usb kabel al uit is??( http://www.tweakers.net/nieuws.dsp/11652/ )

• ScuL
nee,
ikzelf heb de MZ-R35 (recorder)..
de MZ-E60 is mooi klein en een fijn dingetje (speelt waarschijnlijk zelfs beter af dan mijn R-35 doordat ie over een nieuwere ATRAC decoder beschikt :) )

de MZ-E60 kan NIET opnemen.. de manier waaraan je dat kan zien is de letter E of R in het type nummer. MZ-Exx is player, MZ-Rxx is recorder..

wat voor decks hebben ze nog meer in de aanbieding?
als je het echt goed voor elkaar wilt hebben dan moet je een MDS-JE5xx serie deck nemen (zalw el 530 worden..) , een 7xx is zelfs nog beter.... maar 5 is prima (deze heeft ook PITCHCONTROL , Fade functies en nog meer plak & knipwerk :) )

• ScuL
die MZ-R70 met USB kabel is uit!!..
weet alleen niet waar die verkocht wordt.. :o

• GoEV6
Ik weet dat die MZ-E60 niet kan opnemen.
Maar met die dek die je hebt gekocht kun je wel opnemen en dan kun je die MD-schijfjes gewoon op je portabel afspelen.

Verwijderd

Weet iemand waar de sony mz-r70 met usb kabel verkrijgbaar is??

Verwijderd

Weet iemand waar de sony mz-r70 met usb kabel verkrijgbaar is??

Verwijderd

Ik weet niet waar je woont maar als sony-overtoom (amsterdam) hem niet verkoopt doen ze dat waarschijnlijk nergens (hebben site maar die werkt vaak brak zoek maar bij ilse)

Verwijderd

Bij RAF kost nu de MDS-JE530 maar 399 en dat is echt een vet topdeck, die zou ik nemen. Dan maar geen portable :)

Verwijderd

heeft iemand ervaring met de minidiskrecorderportable MZ-e 62

• ScuL
mz-e62?
niet direct.. kijk op de sony site misschien staat er wat over..
denk dat het een luxere uitvoering van de mz-e60 is..

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

ik heb NET een md je 630 gekocht!!! met longplay 4x!!!!!!!!! echt vet.. maar uhm nu lees ik over walkmans voor 100 piek dat wil ik ook wel... waar wat en hoe??

rammes

Ik zou het doen!

Verwijderd

die E was toch alleen afspelen ??

Verwijderd

Ik heb vorig jaar ook zo'n klein MDspelertje gekocht en ik moet zeggen dat hij goed bevalt.

Alleen hij heeft een keer een val van een meter niet helemaal overleefd: het batterijenklepje gaat nu soms perongeluk open (zou ik nu aanspraak kunnen maken op m'n garantie?)

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Bij Foto Boom in Almelo, kunnen ze hem leveren met USB kabel....

Bas

Tjielp... een vogel.

• GoEV6
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 13:07 schreef VaagOH het volgende:
Ik heb vorig jaar ook zo'n klein MDspelertje gekocht en ik moet zeggen dat hij goed bevalt.

Alleen hij heeft een keer een val van een meter niet helemaal overleefd: het batterijenklepje gaat nu soms perongeluk open (zou ik nu aanspraak kunnen maken op m'n garantie?)[/quote]Heb je een MZ-E60??

Verwijderd

M'n broertje is vanmiddag thuisgekomen met zo'n deck, gekocht bij Expert in Groningen (laatste exemplaar). Ik heb het spelertje nog niet gezien (moet immers eerst een coupon voor worden opgestuurd) maar dat deck is PHAT. Bedenk wel dat er qua optische zooi alleen maar een ingang op zit.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kewl hoor, maar hoe duur is zo'n mooie minidisk (eeuh, type nr. ff vergeten ;)) met die usb kabel? Ik zit nu te twijfelen tussen die of een mp3player, ik heb het dus goed dat ik voor opnemen met dat dingetje dus kan recorden via usb? Dat zou wel phat zijn :)

Verwijderd

Bij CORRECT kan je de MZ-R70 kopen met USB voor 650,- alleen krijg je bij die geen 100 gulden retour

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 07:48
ik heb een half jaar geleden de mz-e60 gekregen voor 99 piek bij m'n MXD-D3 deck. Eigenlijk zou ik zo'n gare mz-e30 of 20 krijgen, maar die waren op..
Het extra wachten vond ik helemaal niet erg...
Ding is superrelaco

• GoEV6
is er iemand die een van deze apparaten heeft??
Pagina: 1