Toon posts:

Wie heeft er nog tips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg m'n proc maar niet hoger:
P3 800@912 (P3 800E)

Ik weet dat de P3 800 geen overclockmonster is, maar toch...
Gisteren was me duidelijk gemaakt dat het niet aan de slotket van Abit zou liggen.
Voor de rest: Abit Be6-2, cpu voltage 1,75, i/o 3,6V, 133 Mhz geheugen, alpha coooler en koelprut op de core.
Ik heb geen idee wat ik voor de rest nog zou kunnen doen. En oh ja, pci op 1/4 en aan m'n videokaart ligt het niet, want die trekt 't goed bij een hoge busspeed.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Voltage hoger zetten, zet hem maar eens op 1.9volt en probeer het dan nog eens. Ikzelf zit te draaien op 1.85v op een 150MHz bussnelheid.

Die-hard Brexiteer

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 11:29

TheEagle

Master (of my own) universe

Gewoon het v-core voltage omhoog kricken. Ik heb een celeron-a 566Mhz en die draait op 2.05volt. Maar pas wel op de temp anders krijg je transistor soep.

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al 's geprobeerd, tevens met een dikke ventilator erbij.
Zou het soms kunnen zijn dat ik gewoon een rot exemplaar te pakken heb ofzo?
Want op 1,9 volt blijft 't bagger.

Verwijderd

Probeer hem eens op de 2V dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar tot 1,9V. (bios update nodig??)
Maar ik weet niet of ik voor de rest nog iets over het hoofd heb gezien?

• Biebel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-12-2025

Biebel

BY IKKE

volgens mij heb je bij aanschaf van die prcessor de athlon over het hoofd gezien!:)

Biebel is not just a nick, It's my alter ego...

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, ik heb dat ding al een behoorlijke tijd. Net daarna kwamen de thunderbirdjes. Maar ja, dan moet ik er nu maar voor zorgen dat ik er het beste uit haal, niet?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 14:33 schreef BeyondHorizon het volgende:
Voltage hoger zetten, zet hem maar eens op 1.9volt en probeer het dan nog eens. Ikzelf zit te draaien op 1.85v op een 150MHz bussnelheid.[/quote]Wowsus.. hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen??

Ik heb een P3 500 maar ik heb geen idee tot hoever ik hem kan overklokken? Misschien kan jij me een handje helpen.. (oja 256mb geheugen GF2delux,(220watt voeding)).

Verwijderd

Als je een p3 500 Mhz hebt heb je dan geen 0.25 micron chip. En dus geen coppermine. Die kun je niet zo ver overklokken. 700 Mhz met hele goede koeling.
Pagina: 1