Ik heb sinds een maandje of 3 een iTouch set van Logitech. Werkte perfect totdat de batterijen van de muis leeg waren. Nieuwe batterijen gekocht en toen leken de problemen weer over. Maar na een paar dagen hield de muis er weer mee op. De batterijen waren nog lang niet leeg (Duracell M3) en ook nieuwe batterijen leverden niets op. Heb toen mijn oude logitech muis maar weer tevoorschijn gehaalt maar ook deze muis werd wordt niet op de PS/2 poort gezien. Daarna heb ik de iTouch muis op een andere pc geprobeerd en daar werkte die zonder problemen. Ik dacht dat het misschien aan de PS/2 poort op me mobo lag en heb de iTouch dus via USB aangesloten maar ook daar reageert hij niet terwijl andere USB hardware prima werkt via die poort.
Kort samengevat: de PS/2 poort van me mobo schijnt niet meer te werken maar ook USB muizen weigert ie (zou ie soms bang zijn voor muizen
).
Mobo is een Abit TH7II-RAID
Iemand een idee wat hier misgaat?
Kort samengevat: de PS/2 poort van me mobo schijnt niet meer te werken maar ook USB muizen weigert ie (zou ie soms bang zijn voor muizen
Mobo is een Abit TH7II-RAID
Iemand een idee wat hier misgaat?