Ik wil graag een cooler van 7x7 op mijn athlon zetten alleen is de vraag of dit mogelijk is omdat er nu een cooler van 6x6 op zit?!??!
denk is zelf na.. heb je nog speling rond die 6x6?????? wat voor mobo heb je!!!!!!! welke koeler wil je dr op??????
| I've got permission to color outside the lines |
verklaar je nader (merk/type van koeler) eventueel pics van de koeler (heatsink+fan).Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 12:23:
Ik wil graag een cooler van 7x7 op mijn athlon zetten alleen is de vraag of dit mogelijk is omdat er nu een cooler van 6x6 op zit?!??!
Als het alleen om de fan gaat, die kan je gerust groter erop zetten. Maar een 70mm fan is niet of nnauwelijks te krijgen. dat word dus een 80mm fan met een airduct.
beetje rustig kan ook welJoep schreef op 03 november 2002 @ 12:26:
denk is zelf na.. heb je nog speling rond die 6x6?????? wat voor mobo heb je!!!!!!! welke koeler wil je dr op??????
blijf dan in je videoplanken en beeldkanonnen als je gaat lopen zeiken
Die fase zijn we hier bijna voorbij, het begint hier weer wat vriendelijker te worden. Maar mensen zoals jij geeft dit deel van GOT een slechte naam.
De processor is een AMD Athlon 1200 de zonder te overclocken al 60Graden is...de cooler die ik erop wil zetten is een Thermaltake VOLCANO 7+...is dat dan mogelijk...naar mij zien is er geen speling...dus is het mogelijk ja of nee?
Wat zit jij nou te zeiken..Epsilon schreef op 03 november 2002 @ 12:27:
[...]
verklaar je nader (merk/type van koeler) eventueel pics van de koeler (heatsink+fan).
Als het alleen om de fan gaat, die kan je gerust groter erop zetten. Maar een 70mm fan is niet of nnauwelijks te krijgen. dat word dus een 80mm fan met een airduct.
[...]
beetje rustig kan ook wel
blijf dan in je videoplanken en beeldkanonnen als je gaat lopen zeiken
Die fase zijn we hier bijna voorbij, het begint hier weer wat vriendelijker te worden. Maar mensen zoals jij geeft dit deel van GOT een slechte naam.
*ps wat moet ik in videoplanken?? :)*
| I've got permission to color outside the lines |
je kan gaan zoeken naar 72mm of 80mm fans, en er een airduct/convert ding tussen plaatsen. de schroeven moeten recht naar beneej dus als er nu een 60mm fan op zit..raadt je et al..gaat waarschijnlijk nie passen zonder airduct enz. (zou met gekloot misschien kunnen maar ja)Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 12:23:
sommige sinks hebben ook meerdere setjes aan gaten (zoals de mijne) past 72mm en 80mm op in mijn geval.
misschien meteen heatsink vervangen ? ^^
60--80mm fan adaptor + 80mm fan is denk ik een goede oplossing, alleen moeilijk te vinden....wordt al snel online bestellen en dan kan je er beter gelijk een andere HSF opzeten....MaxBurn schreef op 03 november 2002 @ 16:53:
[...]
je kan gaan zoeken naar 72mm of 80mm fans, en er een airduct/convert ding tussen plaatsen. de schroeven moeten recht naar beneej dus als er nu een 60mm fan op zit..raadt je et al..gaat waarschijnlijk nie passen zonder airduct enz. (zou met gekloot misschien kunnen maar ja)
sommige sinks hebben ook meerdere setjes aan gaten (zoals de mijne) past 72mm en 80mm op in mijn geval.
misschien meteen heatsink vervangen ? ^^
Verwijderd
Ik heb nu ook een 80mm papst fan op mn heatsink zitten waar eerst een 60mm cooler op zat. Ik heb simpelweg gewoon maar 1 hoekje van de cooler vastgezet. Werkt prima al denk ik er wel over om er nog een fanadapter tussen te zetten om alles net iets efficiënter te laten koelen. Die dingen kun je voor een paar euro bij freezinghardware.nl of xxlcases.nl halen.
Volgens mij zit bij mijn cooler die ik ga kopen de heatsink al bij dus mijn vraag was eigenlijk of de heatsink+de fan er op zou passen...dus past de heatsink+fan er normaal op zonder gedoe of niet?
dat mag officieel pas na 24 uurVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:21:
Kan er nog iemand antwoord geven op mijn vraag(ik maak een nieuw bericht om hem weer naar boven te krijgen)
maar je vraag is al beantwoord denk ik zo.
Geef anders eerst es wat meer info (wel lezen wat de anderen gepost hebben !)
ja kan gewoon als je mij vraagt, zou niet weten waarom nie, tenzij je mini atx mama plankje hebt ofzo
bla?
Zoekwerk, zelf proberen en teveel geschop -> op slot
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()