Toon posts:

Hoe lang duurt het verbouwen van een wijkcentrale?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag me af hoe lang KPN erover doet om een centrale die nog niet geschikt is voor ADSL om te zetten naar een ADSL centrale.

loosdrecht met +- 3000 aansluitingen zal 15november klaar moeten zijn maar ik zie nog geen enkele activiteit rond de centrale. hoeveel dagen doen ze erover om de centrale adsl proof te maken?

Verwijderd

Dat zal toch maar een dagje duren ?

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Dat hangt af van de werkzaamheden die nodig zijn, wat per centrale verschilt. Op de website van KPN Wholesale is wel te vinden welke termijnen KPN hanteert voor andere aanbieders.

Verwijderd

Hetzelfde geldt voor Rozenburg, maar ik denk dat de centrale's al aangepast zijn, en het nu alleen een kwestie is van het "hoofdkantoor" omzetten en nog wat uittesten en doormeten.
Ik wacht ook in spanning af tot 15 November.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

volgens mij worden die data helemaal niet zo exact naar buiten gebracht? En het is volgens mij wel in een dagje te doen :). Hooguit 2 ofzo

• jochemd
Jag schreef op 03 november 2002 @ 14:42:
volgens mij worden die data helemaal niet zo exact naar buiten gebracht?
Wat niet wil zeggen dat ze niet beschikbaar zijn.
En het is volgens mij wel in een dagje te doen :). Hooguit 2 ofzo
8 weken vanaf bestelling was het de laatste keer dat ik keek. Hoeveel tijd hiervan in de centrale gewerkt wordt en hoeveel tijd er in de voorbereidingen wordt gestoken weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
hier nog ff me mail naar KPN:

Geachte heer mevrouw,
Ik heb een vraag omtrent de vraag wanneer de adsl centrale in loosdrecht beschibaar is, de postcodecheck zegt november 2002 en volgens insiders zeggen ze 15november. Nu wil ik graag weten of dit ook zo is want dan ga ik me andere internet abonnement per 1-12-02 beeindigen.

Alvast bedankt voor de informatie

Antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Aangezien wij ook uitgaan van de postcode-check, kunnen wij u geen
uitgebreidere planning mededelen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Christa Wouters
KPN Telecom
-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind dit raar aangezien de centrale toch in november klaar is dus dan kunnen ze mij als klant toch wel iets meer informatie verstrekken??? ik heb me 15-9 aangemeld bij xs4all en 2 brieven gehad en daarna nooit meer iets gehoord :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2018 19:36 ]

Verwijderd

zelfde hier, ook e-mail gestuurd en ook nooit niks meer van gehoord :( ,
maar toch ik ga er toch vanuit dat ik in december ADSL heb :P

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:47
adsl via kpn of via een andere telco ??

als alleen kpn in de centrale zit zal je naar binnen moeten om te kijken
(nee mijn pasje krijg je niet)

wil je via een telco moet je eens kijken of er ineens een heleboel van die grijse kastjes in de buurt van de centrale staan.

ik kan er achter komen wanneer het voor kpn gereed zou moeten zijn.
helaas mag ik dat hier niet vertellen

maar dan duurt het nog een aantal weken voor dat de klant zijn aanvraag kan versturen.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Verwijderd

Ligt eraan. Ik weet niet zeker of ADSL apparatuur ook in wijkcentrales geplaatst wordt. Maar tijdens mijn stage heb ik meegewerkt aan het opbouwen van ADSL centrales, als het maar een klein aantal abonnees moet verzorgen moesten we een kast of 3 a 4 plaatsen. Hier waren we iets minder als 2 weken mee bezig. Dan nog eens een week testen door mensen van mijn stagebedrijf en Nokia die de ADSL apparatuur levert. Dus ik denk dat een weekje of 3 oplevertijd voor een kleine centrale wel reeel is.

Verwijderd

Topicstarter
oke, dan ga ik morgen nog maar is kijken of de TD van KPN al bezig is ben benieuwd, want als het 15-11 klaar moet zijn zullen ze er morgen misschien wel zijn.

• jochemd
Loosdrecht: 15-11 klaar, 30-11 eerste klanten. Maar dat is informatie die enigszins gedateerd is.

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
[off topic] mijn bericht kwam ook van Christa :P

Met vriendelijke groet,

Christa Wouters
KPN Telecom[/off topic]

ik heb er helemaal geen verstand van, maar het zal me niks verbazen als het er 30 november is.. om 23:59:59 op precies te zijn :P

• jochemd
Mij wel. Ga nou eens die KPN wholesale website lezen, daar staat gewoon op wat de werktijden van ze zijn.
Pagina: 1