he hoi
ik heb hier het volgende system staan:
AMD Athlon XP 1800+
512 Mb DDR/333 PC2700 CAS 2,5
MSI KT3 Ultra 2 Socket A (Duron/Athlon)
Maxtor DiamondMax Plus D740X 40 Gb 7200 rpm
Lite-On CD-ROM 52x
Aopen HQ-08A P4 Big Tower Blauw 300 w
Samsung diskdrive 3,5" 1,44 Mb
asus 7100 gforcee 2 mx
en het probleem wat ik hier me heb is dat wannner ik in windows 98 SE. kleine handlingen doe, zoals typen of bewegen met de muis. Dan krijg ik een raar hoog krakend geluid. niet hard ofzo, maar wel irritant genoeg om je je er aan te gaan ergeren als je het door hebt. tevens merk ik dit geluid ook op de speakers. niet exact het zelfde geluid maar wel met de zelfde regelmaat.
ik heb zelf een beetje zitten luisteren binnen in mij kast, dacht zelf dat het van de harde schijf zo komen maar dat doet het dus niet.
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen of nog beter hoe ik dit oplos.
oja het is trouwens niet mogelelijk om er win XP op te zeten in plaats van win 98, want de eindgebruiken had specifieke redenen waarom hij win 98 wou, dus kom niet met die oplossing.
alvast bedankt, peter
ik heb hier het volgende system staan:
AMD Athlon XP 1800+
512 Mb DDR/333 PC2700 CAS 2,5
MSI KT3 Ultra 2 Socket A (Duron/Athlon)
Maxtor DiamondMax Plus D740X 40 Gb 7200 rpm
Lite-On CD-ROM 52x
Aopen HQ-08A P4 Big Tower Blauw 300 w
Samsung diskdrive 3,5" 1,44 Mb
asus 7100 gforcee 2 mx
en het probleem wat ik hier me heb is dat wannner ik in windows 98 SE. kleine handlingen doe, zoals typen of bewegen met de muis. Dan krijg ik een raar hoog krakend geluid. niet hard ofzo, maar wel irritant genoeg om je je er aan te gaan ergeren als je het door hebt. tevens merk ik dit geluid ook op de speakers. niet exact het zelfde geluid maar wel met de zelfde regelmaat.
ik heb zelf een beetje zitten luisteren binnen in mij kast, dacht zelf dat het van de harde schijf zo komen maar dat doet het dus niet.
iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen of nog beter hoe ik dit oplos.
oja het is trouwens niet mogelelijk om er win XP op te zeten in plaats van win 98, want de eindgebruiken had specifieke redenen waarom hij win 98 wou, dus kom niet met die oplossing.
alvast bedankt, peter