Toon posts:

Sis900 of Realtek8139 houden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb zins een tijde de K7S5A mobo en nou zit daar eeen sis900 lan op maar heb al een realtek8139, Nou wil ik graag weten welke v/d twee sneller is :O .

Want ik proberde hm net met nieuwe drivers maar dan doe ie het nie, ook niet als ik hm probeer te herstellen dan zegt iet ip kon niet worden vernieuwd.

Is het de moeite om hm wel aan de praat te krijgen of maakt het kwa snelheid niets uit. :?

Alvast bedankt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
'k heb datzelfde bordje, en als ik flink ga kopieeren via die onboard nic, is mn pc niet meer vooruit te branden :/
heb een 1800+ procje...

hoe het met de realtek is weet ik niet, maar die onboard sis is voor flink veel mbitjes niet echt prettig imo :/

maar over je vraag; qua snelheid zal het niet veel uitmaken denk ik, als je echt een goei kaartje wilt hebben moet je voor 3com of intel oid gaan, die geen, of iig stukken minder gebruik maken van je proc...en mede daardoor gewoon sneller zijn :)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:17
waar ga je hem voor gebruiken, als het voor een lan is zou ik de realtek nemen, die gebruikt weer wat minder CPU kracht dan die SIS (hoewel intel en 3com natuurlijk nog beter zijn ;) )

als het voor internet is, zal het niet veel uitmaken, aangezien je toch nooit de volle 100 mbit zult gaan gebruiken :D (zelfs niet de 10 mbit)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Ik heb hier diverse Realteks in me netwerk, werkt allemaal prima, niks op aan te merken.

Heb nog een 3C905B liggen, die komt wel in me pc want die zal wel sneller zijn denk ik... Als ik jou was zou ik voor de Realtek gaan i.p.v. de Sis...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
Speedpete schreef op 03 november 2002 @ 15:05:
Ik heb hier diverse Realteks in me netwerk, werkt allemaal prima, niks op aan te merken.

Heb nog een 3C905B liggen, die komt wel in me pc want die zal wel sneller zijn denk ik... Als ik jou was zou ik voor de Realtek gaan i.p.v. de Sis...
Ok bedankt _/-\o_

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Test het zelf zou ik zeggen, ik moet zeggen dat ik geen enkel probleem heb met me sis900 in me p4, trek gewoon 10MB/s tussen beide pc's :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.