[win2k] Gebroken netwerk verbindingen zijn gewoon online

Pagina: 1
Acties:

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Ik heb regelmatig dat als ik in verkenner kijk, mijn netwerk verbindingen met een andere pc in het netwerk zijn verbroken. Het gaat om een gewoon lokaal netwerk met 2 win2k pc's in een werkgroep. Hij geeft de gebroken connections aan zonder dat die andere pc een reboot heeft gehad. Weet iemand war er misschie niet goed werkt. Search op google wilde niet erg vlotten (meer over internet verbindingen)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:19

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

software firewall die je blokt???

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Heb ik ook een keer gehad; de netwerkkabel was niet meer helemaal lekker. Misschien dat dat bij jou ook het geval is (of maakt de kabel ergens een scherpe bocht ofzo)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij lag het vreemd genoeg aan de NIC-drivers... Als ik ook maar iets veranderde aan Full Duplex en dat soort meuk, deed de NIC het niet meer goed en gaf ie altijd aan dat er wel een kabel in zat, ook al was dat niet zo... Of hij gaf juist aan dat er GEEN kabel in zat :{

Driver-updateje???

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Hmz, bij mij is het precies andersom. Ik heb hier een Win2K machine staan die aangeeft dat 't netwerk verbonden is als dat helemaal niet het geval is. :? (kabel zit er dan nog wel in). De lampjes achter op de netwerkkaart branden/knipperen dan ook gewoon, terwijl er helemaal geen netwek is :?
Verder werkt 't wel gewoon goed..

#

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
Ik ben niet helemaal duidelijk geweest 8)7 Ik bedoelde dat mijn mapped netwerk drives continu verborken zijn. Tenminste, zo ziet het er in windows verkenner uit, maar bij benadering werken ze wel.

Sorry, was mijn fout :o

Verwijderd

Ik heb hetzelfde 'probleem' maarre het stoort me niet....

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
Nee mij stoort het ook niet erg, maar een aantal programma's bij mij worden er soms knap zenuwachtig van.
Pagina: 1