Toon posts:

kan fifa 2003 niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakers,

fifa 2003 is niet te installeren als ik bij 40% ben dan vraag hij om cd2 (heb ik ook) maar hoe kan je dat oplossen zodat er wel volledige installatie plaats vind???

Verwijderd

Misschien wat meer info? Doe gewoon cd 2 erin :?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is het hem juist die staat op de HD, heb cd1 en cd2 via mediaplayer copy to harddisk gecoppieerd de orginele cd heb ik niet, bij mijn broertje (wel legaal) maar het moet namelijk kunnen.

iemand die tegen hetzelfde probleem is aangelopen???

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:24:
ja dat is het hem juist die staat op de HD, heb cd1 en cd2 via mediaplayer copy to harddisk gecoppieerd de orginele cd heb ik niet, bij mijn broertje (wel legaal) maar het moet namelijk kunnen.

iemand die tegen hetzelfde probleem is aangelopen???
Dan fik je die cd ff :?

Ps, en verkeerde forum, move to SPV.

Verwijderd

dan brand je de cd toch gewoon ff idd :? Maar oke, als je een cd naar de harde schijf kopieert moet je er wel een bin file van maken en dan met deamon tools laden en van daaruit het spel installeren. Je hebt dan voor elke cd een bin file (ook cue file) en als ie dan dus om cd 2 vraagt, laad je gewoon met deamon tools cd2 en hij doet het :). Btw, daemon tools is een progje om als het ware een extra virtuele cd rom drive op je pc aan te maken die iso files (zoals *.bin, *.iso, *.img enz..) . Hoe je de data van een cd rom omzet naar een bin file en cue file zoek je maar ff bij google.

Verwijderd

Topicstarter
heb nu deamon getest , kan nu volledige installatie doen alleen bij het opstarten is er een probleem bij het uitlezen van cd 2 die niet herkend word! iemand enig idee ik gebruik dus nu deamon cd 1 geen probleem en cd2 kan niet worden gelezen maar wel bij deze computer zie je de cd staan.

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 12:24:
heb nu deamon getest , kan nu volledige installatie doen alleen bij het opstarten is er een probleem bij het uitlezen van cd 2 die niet herkend word! iemand enig idee ik gebruik dus nu deamon cd 1 geen probleem en cd2 kan niet worden gelezen maar wel bij deze computer zie je de cd staan.
je mist de crack.

wis dit maar als ik dit niet mag zeggen.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

"Wis dit maar als ik dit niet mag zeggen."

Volgens mij zijn hier tegenwoordig policies tegen, het wordt zo namelijk erg makkelijk om gewoon illegale links neer te zetten en er dit bij te zeggen. Als je er niet 100% zeker van bent of het wel mag, zet het dat niet neer.

Wat je hier zegt mag overigens wel :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1