Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Leadtek ti 4200 kapotte mosfet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey 1 van de 3 leadtek ti 4200's heeft de geest geven. Dankzij een niet goed uitgevoerde voltmod (8> nu is er een mosfet doorgebrand "APM3055" heeft iemand nog een oud kaartje liggen met die mosfet? of een andere kapotte ti 4200 / 4400 / 4600 / radeon 9700 etc :)

bij de plaatselijke electroboer hadden ze niets :|

Verwijderd

srry ik denk niet dat ik je kan helpen, maar moet dit niet in oc..? :)

Verwijderd

Nope is een Electronica vraag toch ?

Misschien kun je ze via het Inet bestellen -> past eens een plaatje bitte ?

Verwijderd

Ik denk dat je die wel gewoon kan kopen bij een electronicaboer en als je zelf een btje kan solderen dan moet het goedkomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:22:
srry ik denk niet dat ik je kan helpen, maar moet dit niet in oc..? :)
Dit soort reply's draagt niets bij aan het topic dus ga jij eerst maar eens de faq lezen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan ook eens kijken naar de technische gegevens, 30v, 12a, n-type, 150Mohm; dacht ik (gevonden met google), en dan naar de electroboer om een gelijkwaardig component te zoeken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Heb je de internet elektronica bestelsites al geprobeerd ?
je kan ze vinden op http://elektronica.pagina.nl

You are free to do as we tell you to

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:30:
[...]

Dit soort reply's draagt niets bij aan het topic dus ga jij eerst maar eens de faq lezen.
relaxed, hij helpt je alleen maar zodat je de volgende keer een goede keus maakt.

Verwijderd

Icey schreef op 03 november 2002 @ 11:40:
[...]

relaxed, hij helpt je alleen maar zodat je de volgende keer een goede keus maakt.
Ik ben de topicstarter niet hoor ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Titel iets aangepast

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:44:
[...]

Ik ben de topicstarter niet hoor ;)
sorry, had er neer moeten zetten, hij helpt de tropic starter alleen maar :P

sorry, excusses, _/-\o_

Verwijderd

Als een mosfet doorslaat gaat ie meestal volledig in de geleiding, dit betekent dat je ti4200 waarschijnlijk de volle lading heeft gekregen.
Bij ons is in een monitor ook zo' n ding doorgeslagen, er waren een paar condensators gesprongen, een een paar diodes geleiden ook in beide richtingen.
We hebben gewoon een paar diodes die over waren erin gezet, en een mosfet uit een andere monitor gesloopt incl. condensators, en hij deed het weer :)
Het maakt dus niet zo heel veel uit wat voor mosfet je erin zet, als ie maar sterk genoeg is.

Op goed geluk dus!

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat hij het wel doet alleen zijn er allemaal rare kleuren over het scherm.... telkens bij een andere mosfet weer een andere combinatie.. maar ja waarschijnlijk wordt die ti 4200 vervangen door een NV30'je
Pagina: 1