4 point speakers... tjsa

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Heb een terratec xfire 1024 :) besteld

Nou heb die ondersteuning voor eax en dus 4 speakers heb alleen een met 2 TANNOY boxen.... hoe ga ik nou leuk met 4 speakers werken (wil geen andere stereo kopen en deze ondersteund dit dus nie)

Geeft deze gelduiskaart probs met de KT133 chjipsset ?

PS: nog iemand een trutle beach montego kopuh ?

Verwijderd

4 point speakers kopen van creative! Dikke fun!

• Dezjay
ja leuk maar je maakt mij niet wijs dat die dingen beter kwaliteit leveren als mijn TANNOY speakers......

heb der niet iemand 2 over ? ken ik die wel op de 2e aansluiting doen en de eerste op mijn stereo

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Kwaliteit van dat geluid zal idd echt niet zoveel beter zijn dan jouw Tannoy speakers, maar als je ze los van elkaar hoort zul je echt wel tevreden zijn met die 4pointsurroundjes. (tenzij je een absoluut gehoor hebt en dat hebben maar heel weinig mensen)

Ze klinken echt heel lekker voor die paar centen.

Hop,hop,hop!

• Dezjay
Hmmz...

gewoon de goedkoopste nemen dan maar ? die fs1000 ofzo..

Damm nog een verdeel stekkertje in me geluidskaart..... tv/stereo/creative dingen

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Die heb ik ook en op mijn SB LIVE klinkt ie echt goed. Het zal echt niet tegenvallen en neemt nog weinig ruimte in ook.

Ik heb in de woonkamer nu echt niet de goedkoopste(en niet de slechtste) speakers staan (elipson) en als je het prijsverschil kijkt klinkt de FP1000 echt als goud voor dat geld.

Hop,hop,hop!

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>heb der niet iemand 2 over ? ken ik die wel op de 2e aansluiting doen en de eerste op mijn stereo[/quote]Zo, dus je wilt een paar luidsprekers rechtstreeks op de soundcard aansluiten?, veel succes :).

• Dezjay
owja hehe die suub moe der tussen :)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De </B>Labtec2514<B> speakers die ik heb geven een zeer aardig geluidje, beter dan de FPS1000 en hij komt erg dicht in de buurt van de FPS2000. [voor +_175 piek]. :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik heb 2 Labtec speakers + subwoofer gekocht voor bij mijn Terratec kaartje. Heb ABIT KT7 mobo, geen problemen...

Verder heb ik op dit moment 2 andere zuigende boxjes d'rbij gezet maar de bedoeling was een link te leggen met mijn stereo-installatie waarop nog es 4 boxen zijn aangeslotn en die acher me te zetten. maar ja, stereo staat ff in een andere kamer, dus moet ff wachten

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Dezjay
Hmm... ziet der wel kwel uit..

zitten der ook 2 standaards voor de speakers bij ?

en hoelang zijn de kabels

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

hehe, heb zelf nu de Labtec LCS 2514, en die roelen zo zwaar!

Nadat je eenmaal deze 4pointsurround heb kan je niet meer zonder......

Don't You stare there, Operate!

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Labtec 2514!!! goed spul, vorig jaar op de HCC gekocht voor 130 piek bij Norrod;)

xMouse

Verwijderd

Heb leuk setje Altec Lansing 885R, die roelen gretig, maar kosten wel dikke duiten, Die Creatief 4 punts kwamen begin dit jaar lekker uit de testen, die Labtec ik ik ook gehoord, ook nix mis mee, maar wat zijn je eisen, daar gaat het om, ik heb mijn 60 RMS woofer nogal vaak nodig als ik zit te gamen en zo

• Dezjay
voor game's ja nu speel ik niet heel veel game's maar goed......

Ik kijk wel ff naar op hcc

Verwijderd

Heb zelf de Labtec lcs 2514 op de Terratec xfire 1024. Zeker mooi geluid voor het geld wat je er voor neer legt. Gebruik 'm vooral voor mp3's.

Maar in het nieuwe Vobiskrantje stonder er ook van die Altec Lansig voor fl 199...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Die Labtec 2514 zijn inderdaad erg goed. En er zit een houten sub-woofer bij. Dat heeft de creative fps-1000 niet. En een houten sub-woofer klinkt in 9 van de 10 gevallen veel beter.

• Dezjay
Ke ik ga kijken naar die labtec zooi op de hcc..

• Dezjay
Heeft iemand wat linkjes naar reviews van dat setje ken der maar 1 vinden...
Pagina: 1