Toon posts:

Problemen met PC-tje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een PC tje staan alleen als ie uit is blijven er een paar lampjes zwak branden....CD-rom led en de HD led blijven heel zwak branden.
Ik heb geen idee waaroom die dit doet??...PC is net nieuwe dus daar moet het niet aan liggen¿¿¿ :( :(

Weet hier iemand een oplossing voor?¿ |:( })

Greetz Speedkiller

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
stekker uit stopcontact...

edit: leuke tropictitel, we helpen iedereen, ongeacht probleem, groeten onder post is ook niet gewenst...

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Stoom eraf is de enige oplossing :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan het kwaad dan dat ze blijven branden....ik neem aan dat het niet zo hoort¿¿¿

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:08:
Maar kan het kwaad dan dat ze blijven branden....ik neem aan dat het niet zo hoort¿¿¿
neem aan dat je hem niet zelf gemaakt heb, dus bel gewoon de vobis/bynabite op en laat het hun maar oplossen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als hij voor de rest goed werkt is het geen probleem. Ik denk dat de voeding stroom spanning blijft leveren.

Sommige optische muizen blijven ook branden (heb ik hier gelezen) doordat de USB poorten ook spanning blijven leveren.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32
Of zet hem op zo'n stekkerdoos die overspanning tegengaat. Daar zit ook altijd zo'n knop op dat je de stroomtoevoer uit kan schakelen. Altijd áls ( ;) ) ik mijn PC uit zet, zet ik daarna die hele stekkerdoos gewoon uit.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Volgens mij heb je ook nog een probleem met je toetsenbord?

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Het databeest...leuk dat je er ook bij komt......:(

Jongens...het is voor elkaar :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:21:
Het databeest...leuk dat je er ook bij komt......:(

Jongens...het is voor elkaar :)
Ah, dat is mooi :)
Alleen het zou handig zijn als je ook even post hoe je het hebt opgelost, voor de searchers :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja...opgelost is een groot woord...:)
Die pc was niet van mij maar ik heb bij mij op school ook nog even nagevraagt maar het kan verder geen kwaad dus is er verder niets aan te doen

Moederbord is een MSI 845E MAX met een Pentium 4 1.8 (512 Kb) voor de searchers om te kijken of ze er nog wat mee kunnen doen. :)
Pagina: 1