na installatie van SP1 heb ik regelmatig vastlopers. van alles geprobeerd (zie een vorig topic) maar helaas geen oplossing. besluit genomen alles maar opnieuw te installeren. nu lees is allerlei verhalen over slipstreams e.d., maar daarvoor ben ik te veel noob denk ik.
ik heb XP op c: staan
(inmiddels verouderde?) drivers van kaart, via, monitor op cd
programma's op f: (maar worden vaak deels op c: geinstalleerd)
data op h: en i:
ik wil dus xp opnieuw installeren, zal dan waarschijnlijk ook alle proggies opnieuw moeten doen?
mijn vraag: wat is de snelste manier om dit voor elkaar te krijgen. m.a.w. in welke volgorde? direct na installatie van XP het net op en SP1 ophalen, of eerst de nieuwste drivers? moet ik, als ik SP1 wil, ook nog andere windows updates halen of zit alles daar in?
is er al voorwerk te doen door nu alvast de nieuwste drivers te halen en daar een cd-tje van te branden?
ik heb XP op c: staan
(inmiddels verouderde?) drivers van kaart, via, monitor op cd
programma's op f: (maar worden vaak deels op c: geinstalleerd)
data op h: en i:
ik wil dus xp opnieuw installeren, zal dan waarschijnlijk ook alle proggies opnieuw moeten doen?
mijn vraag: wat is de snelste manier om dit voor elkaar te krijgen. m.a.w. in welke volgorde? direct na installatie van XP het net op en SP1 ophalen, of eerst de nieuwste drivers? moet ik, als ik SP1 wil, ook nog andere windows updates halen of zit alles daar in?
is er al voorwerk te doen door nu alvast de nieuwste drivers te halen en daar een cd-tje van te branden?