Nou heb ik een Visor Edge gekocht, wat mee gespeeld en alles werkt aardig. Dus ik gooi dat ding in de cradle om op te laden, LED begint te knipperen dat het opladen bezig is. Volgende dag brandt de LED continue, dus de Visor is volledig opgeladen. ik pak hem uit mijn cradle, blijft de LED nog steeds branden. Dus ik druk op de aan knop, gaat niet meer aan. Ook de rest van de knoppen reageren niet meer. Dan maar een Soft-reset. LED ging nu iig uit, maar Visor doet het nog steeds niet.
. Harde-reset, nog nix. FF naar Handspring gesurft, toen gelezen dat ik een cradle-reset moest uitvoeren, gedaan, werkt nog niet. En hier kan ik nu echt niet tegen. Wat heb ik verkeerd gedaan en wat moet ik doen. Bij mijn weten is de Visor volledig opgeladen!!!
Ow jah, als ik hem tevens nu in de cradle zet, gaat de LED niet meer branden. Heeft iemand hier ervaring mee??
Ow jah, als ik hem tevens nu in de cradle zet, gaat de LED niet meer branden. Heeft iemand hier ervaring mee??
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !