Ik heb mijn computertje opnieuw geïnstalleerd met Windows 2000. Nu kwam ik er net achter dat mijn minituurweergave optie niet meer werkt. Hoe kan dit?
Dit lijkt me een vraag die de helpfunctie in het OS heel goed kan beantwoorden.
ARME AOW’er
Ik kan het daar niet in vinden. De optie is waarschijnlijk defect gegaan na het installeren van een programma.
Wat bedoel je met 'defect' en 'werkt niet meer'; je ziet de hele balk niet meer, je ziet de preview niet meer of je krijgt bijv. een rood kruis in het venster?
Eerste: tools-folder options, tweede: zie de WOS FAQ in het geval .avi, derde: hmmz geen idee
Eerste: tools-folder options, tweede: zie de WOS FAQ in het geval .avi, derde: hmmz geen idee
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja, ik ken het probleem, had ik ook eens op een pc... je zag alleen nog maar de vierkantjes, maar geen preview er meer in... 
En ineens op een dag werkte het weer...
En ineens op een dag werkte het weer...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ok ik bedoel dus het volgende. Ik heb een mapje met foto's. Die wil ik zien in miniatuurweergave. Toen ik windows 2000 erop had gezet werkte het ook verder gewoon. Toen ben ik verder de pc gaan inrichten. Daarna was de optie miniatuurweergave er nog wel, maar i.p.v. een preview krijg je gewoon een groot vierkantje met daar bv. het jpg icoontje. Dus niet meer het fototje.
tweakui -> daar kun je auto preview instellen voor images
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Windows he! 
edit:
ff serieus wil windows dat soort instellingen soms zelf nog wel eens aanpassen; of er is een grafisch programma dat die instellingen heeft gewijzigd; of een system optimaliser vond dat het je systeem traag kon maken, zoiets
ff serieus wil windows dat soort instellingen soms zelf nog wel eens aanpassen; of er is een grafisch programma dat die instellingen heeft gewijzigd; of een system optimaliser vond dat het je systeem traag kon maken, zoiets
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1