[logitech dualoptical] vaag vervelend probleem

Pagina: 1
Acties:

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
ik heb dus een vervelend probleem met mijn dual optical muis

als ik snel beweeg met mijn muis over mijn muismat (hoeft nog niet eens ZO snel) dan blijft mijn cursor gewoon stilstaan in beeld, en shud wat naar links en naar rechts, ik dacht eerst dat dit gewoon door mijn muismat kwam, dus heb ik diverse andere ondergronder geprobeerd, maar had steeds hetzelfde probleem

dit is bijzonder vervelend tijdens het gamen. Als ik even snel wil omdraaien; blijft ie gewoon rechtvooruit kijken, en wijkt ie iets naar links of rechts af.

ik heb toen 2 andere dual opticals (waarvan ik weet dat ze perfect zijn) hierin geprobeerd, en had precies t zelfde probleem. Ik heb vervolgends mijn dualoptic in een maat zijn computer getest (op een LAN, dus zelfde tafel als muismat) waar hij het wel prima deed, hoe snel je de cursor/crosshair ook bewoog.

Hoe kan het komen dat dualoptic muizen het niet goed doen in deze pc, maar wel prima in andere pc's ?? :'( :'( :'(

specs :
mobo : Soltek SL-75KAV/-X
cpu: amd 1900xp

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:41

Klippy

Still Game

Op ps2 of USB?

Zit verloopstekkertje bij dus denk als je wisselt dat je grote kans hebt dat 't opgelost is...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 08:09
Software geinstalld?
En zonder muismat?

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10-2025
zowel usb en ps2 hetzelfde probleem

en muisware etc allemaal geporbeerd
vanmiddag helemaal van vlissingen naar amsterdam gereden om te kijken of ie t met een RatPad beter deed, maar pcies t zelfde probleem(erger zelfs)

zonder muismat doet ie helemaal nix ivm met m'n bureau (zwart, reflecterend)

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:55
Ik heb zelf de gewone logitech optical en hierbij is hetzelfde het geval, gelukkig hoef ik mn muis niet erg ver heen en weer te bewegen doordat mn muissensitivity in games gemiddeld wel hoog is.

• SCIxX
SCIxX schreef op 03 november 2002 @ 04:04:
Ik heb zelf de gewone logitech optical en hierbij is hetzelfde het geval, gelukkig hoef ik mn muis niet erg ver heen en weer te bewegen doordat mn muissensitivity in games gemiddeld wel hoog is.
Edit : Je zou misschien mouse smoothing kunnen aanzetten in de opties van het spel, might work.

• SCIxX
SCIxX schreef op 03 november 2002 @ 04:04:
Edit : Je zou misschien mouse smoothing kunnen aanzetten in de opties van het spel, might work.

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik heb dezelfde muis. Als ik me niet vergis, wordt je bij de installatie aangeraden om de USB poort te gebruiken, omdat ie dan sneller werkt ofzo.

Je zou ook met Mouseware je muis kunnen calibreren ofzo, ik heb die functie momenteel niet, omdat ik meerdere muizen aan m'n PC heb hangen (fijn die RSI), maar ik had het vroeger wel altijd.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• 23m3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 13:02

23m3

Time to change batteries!

Dit is typisch het effect van een 'gewone' optical, een dual-optical zou dit euvel niet mogen vertonen omdat zo'n muis als het goed is snellere bewegingen kan registreren. Ik had met mijn oude Logitech Mouseman Optical in iedergeval het zelfde probleem. Ik heb nu een MX700 en die kan ik zo snel bewegen als ik wil zonder dat hij zich verslikt. Ik begrijp dus niet waarom jij dat probleem hebt. Het moet dus haast wel iets te maken hebben met de communicatie tussen de muis en je PC, op de een of andere manier geeft hij niet genoeg bewegingsinformatie per seconde door. USB zou niet nodig hoeven zijn omdat bal-muizen via PS2 ook genoeg informatie door kunnen geven. Raadsel!
Pagina: 1