[logitech] Cordless keyboard begeven

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik zit nu met windows schermtoetsenbord te typen en dat is niet fijn, heb geen oud toetsenbord meer.

In een keer hield die ermee op, kan helemaal niks doen receiver op verschillende poorten gedaan, maar helpt niet ook al vaak genoeg op connect gedrukt helpt ook niet. Batterijen vervangen, maar dt werkt ook niet...

Weet iem toevallig wat het probleem is. (ben 5 min bezig geweest om tekst aan te klikken met schermkb) :(

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 08:09
Misschien een reboot?? :?

Verwijderd

ik had het ook eens met mijn logitech cordless set i-touch, maar als ik de compu uitzette en weer aanzette deed hij het weer! een standaard reboot werkte niet... :-S

• Xof
hmmm ff uitproberen (uitzetten)

edit: werkt niet :(
ik koop wel een nieuwe :(

Verwijderd

hoeveel jaar garantie zit erop? op mijn cordless desktop optical zit namelijk 5 jaar.....
hmmm... moet ik zeker nog wel die garantiekaart insturen!?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
damn ik ken het als je mooie keyboard het begeeft, gelukkig heb ik wel een aantal oude keyboard liggen :)

maargoed, je gaat een nieuwe kopen, als... je een nieuwe gaat kopen zou ik je de logitech internet navigator special edition nemen, echt ubertoetsenbord en draadloos keyboard... wat heb jer eraan, je versleept je keyboard toch niet ofzo, hij staat gewoon op je tafel en de draad is 1.2meter lang dus dat moet ook geen probleem zijn.

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:42
ik had laatst ook ruzie met zo'n toetsenbord,
en ik maar op connect drukken,
uiteindelijk ontdekte ik dat op het toetsenbord zelf ook een connect-knopje zit

• Xof
idd 5 jaar, maar ik ga niet 3 maanden wachten (word opgestuurd neem ik aan)
Dan heb ik er straks wel twee, want ik ga er dus wel garantie op claimen + nu een nieuwe kopen.

• Xof
Novah schreef op 03 november 2002 @ 23:47:
damn ik ken het als je mooie keyboard het begeeft, gelukkig heb ik wel een aantal oude keyboard liggen :)

maargoed, je gaat een nieuwe kopen, als... je een nieuwe gaat kopen zou ik je de logitech internet navigator special edition nemen, echt ubertoetsenbord en draadloos keyboard... wat heb jer eraan, je versleept je keyboard toch niet ofzo, hij staat gewoon op je tafel en de draad is 1.2meter lang dus dat moet ook geen probleem zijn.
was ik ook van plan hoor
ik heb nml ook al de MX500 :)

• Xof
jipenjanneke schreef op 03 november 2002 @ 23:47:
ik had laatst ook ruzie met zo'n toetsenbord,
en ik maar op connect drukken,
uiteindelijk ontdekte ik dat op het toetsenbord zelf ook een connect-knopje zit
Ja? waar? :)
edit: Bedankt het werkt weer :D :D :D
THANX!!

OMG Xof is blij :D
* Xof hugs jipenjanneke
Thanks again :D

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
lol?
er zit niet voor niets een handleiding bij die dingen. volgens mij kunnen we wel verw88 dat je die hebt doorgenomen als je zo'n topic opent...

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Xof
Jah ik heb nooit geweten dat die daar zat en hem ook nooit nodig gehad....

Ik had nml de oude muis ook aangesloten en die deed ook niks meer... dus ik dacht receiver kapot oid...

Hij zit heel sneaky aan de zijkant verstopt... ik had gedacht dat die onderaan zat (had ik ook eerst gekeken) maar daar zat die dus niet..

Maarja ik ga wel die Navigator SE kopen, want van cordless word je echt niet goed. :/

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Hahaha, LOL did heb ik ook gehad een tijdje terug...

Ik heb nu trouwens ook die Navigator SE en dat is echt een aanrader, vooral samen met een dual optical muis.

• Xof
-Mous- schreef op 04 november 2002 @ 00:10:
Hahaha, LOL did heb ik ook gehad een tijdje terug...

Ik heb nu trouwens ook die Navigator SE en dat is echt een aanrader, vooral samen met een dual optical muis.
Ik heb de nieuwe MX500 al... die nog beter dan de dual optical muisje :) :)

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de garantie? Ik heb een desktop optical en daar zit ook 5 jaar op. Maar moet ik daarvoor perse de garantiekaart opsturen dan?
Dat heb ik eigenlijk nog nooit bij een product gedaan...

• Xof
Uhm naar het bedrijf terug gaan waar je het gekocht hebt en die sturen hem wel voor je op... gaat alleen een paar maanden duren denk ik.
Pagina: 1