Toon posts:

[CDRW] Liteon 32123s in Nero maximaal 24x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
GoT'ters

Ik heb een vaag probleempje. Ik kan in Nero met mijn liteon retail 32x brander maximaal 24x branden, de 32x optie is onlangs verdwenen?

Dit gebeurde in de NERO versie die ik er bij geleverd heb gekregen. Opnieuw installeren van NERO helpt niet, evanals updaten naar de laatste versie.

In CloneCD kan ik wel gewoon 32x branden.

Ik gebruik de nieuwste firmware.

Weet iemand een oplossing?

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Staat er bij het selecteren van de brander in Nero Burning Rom de juiste brander (typenummer, etc.)?

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Typisch geval van je cd-media die niet sneller kan. Druk 's op recorder-->medium-info and you'll see. Snellere CD's kopen!

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

Brand eerst een CD en daarna zal je zien dat de 32x optie er wel is.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
the-body schreef op 03 november 2002 @ 08:22:
Typisch geval van je cd-media die niet sneller kan. Druk 's op recorder-->medium-info and you'll see. Snellere CD's kopen!
precies, nero kijkt niet alleen naar de brander maar ook naar de cd.

Nero kan meestal wel iets hoger dan op de cd staat aangegeven, maat niet meer dan 8x, dus waarschijnlijk heb je 16x cd's

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 09:56

FastBunny

Give it the Works !

Als je nero afsluit, een cdr erinstopt waar 32x opstaat en nero weer start staat er weer 32x bij. Als je cd maar 24 aankan, geeft nero ook maximaal 24x aan :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Melvin15397
  • Laatst online: 10:24
Bij het venstertje waar je je brander kan selecteren staat ook een optie 'smart burn inschakelen' (ofzoiets). Als je die uitschakelt kan je wel op volledige snelheid branden.

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Idd, als je cd niet meer dan 24x aankan, dan kan je in Nero niet op 32x fikken. Andere cd's kopen dus....

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Rrraaaarrrr!

Want het zijn cd's die 40x branden aankunnen volgens de verplakking en waarmee ik met CloneCD wel gewoon 32x kan branden.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

heb ik ook wel last van, heb een 32x brander, gaat hij op 16x branden bij 48x-rated emtec schijfjes en bij 24x-rated traxdata schijfjes wil die wel op 24x :? weird...
Pagina: 1