[TV-OUT] Optie ervoor is er niet eens...

Pagina: 1
Acties:

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20
Hi,
Vandaag voor de andere pc een Pine XFX Geforce4 MX440 binnengekregen. Er zat eerst een GF2MX400 in en daar werkte alles perfect. Bij nView kon ik men uitvoerapparaat selecteren [analoog of TV] en tvtool werkte.
Ik weet dat tvtool de mx440 niet ondersteund, maar met de nieuwe kaart lijkt et alsof ie de tv niet ziet. Er is geen andere uitvoerapparaat behalve me monitor en beeldschermen detecteren vind ook niks. Er is dus gewoon maar 1 "beeldscherm" te vinden in m'n display properties [vroeger bij Instellingen zoiets met Beeldscherm 1 en 2 weet je wel].

Goed, wat ik geprobeerd heb:
- De TV-OUT faq gelezen en bijna alle links bekeken [de faq is niet erg groot ook :)]
- Gesearched op de woorden: tv out xfx mx440, ook niks dat et kan oplossen...
- Google gesearched. Nada.
- Ik ben me ervan bewust dat er een grote GeForce4 problemen topic is, die heb ik doorgelezen [gefilterd] op de XFX, maar niemand had dergelijk probleem en in dat topic worden zoveel vragen overgeslagen :)
- Geprobeerd met 60hz refresh, 800x600, niks nada, hij vind gewoon geen tv.
- De bijgeleverde s-video kabel zit goed in, die zit aan zo'n converter naar composite [me tv heeft geen s-video ingang].
- Ik heb drivers 30.82 en de laatste beta 40.zoveel geprobeerd. Nix :(

Nogmaals de pc ziet dus gewoon alleen mijn monitor en me tv niet, dit in tegenstelling tot de oude gf2mx400.
Iemand een idee?

Verwijderd

Ligt aan de driver's dit probleem had ik ook dus.

• RUFFNECK
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 01:58:
Ligt aan de driver's dit probleem had ik ook dus.
Welke drivers precies? Ik heb zowel de drivers op de meegeleverde Pine cd-rom als die van nvidia zelf geprobeerd.. :/

Verwijderd

En de tv staat aan voordat je je pc reboot, dat al geprobeerd ?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 10:17:
En de tv staat aan voordat je je pc reboot, dat al geprobeerd ?
En alvast op het videokanaal zetten :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Om er zeker van te zijn dat je tv-out wel werkt, moet je je pc uitzetten en je tv op het AV kanaal zetten. Daarna koppel je de monitor van je pc los en start je de pc op. Als het goed is, zie je het BIOS al direct op je tv. Daarna boot Windows. Zo kun je er zeker van zijn dat je tv-out wel werkt.

• RUFFNECK
Bovenstaande 3 mogelijke oplossingen werken bij mij dus niet :(
Kan dit een brakke tv-out zijn of zijn er andere redenen die dit kunnen veroorzaken?
De oude GF2 werkt gewoon perfect, maar ik heb geen zin om dat weer erin te doen, ik heb niet voor niets een nieuwe kaart gekocht :)

Verwijderd

Klinkt inderdaad als een brakke tv-out dan.... :{
Pagina: 1