ADSL Ethernet "modem" = analoog+ISDN?

Pagina: 1
Acties:

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik denk er al enige tijd over om ADSL te nemen.
Nu is het probleem dat ik binnen een jaar ga verhuizen. Momenteel heb ik ISDN maar ik wil hierna weer gewoon een analoge lijn.
Kan ik met een ethernet modem van Wannadoo zowel op analoog als op ISDN? Ik weet wel dat ik een andere splitter moet hebben als ik overstap.

It takes 2 2 make 1

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 16:15
sorry niet goed gelezen

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, dit kan helaas niet.

Isdn adsl modems zijn verschillend in hardware tenaanzien van de analoge versie, het is dus ook niet mogelijk om dit met een software update te wijzigen.

Verder neem ik aan dat je het over "het" ethernet modem heb, wat je bij kpn-adsl doe-het-zelf krijgt, maar ik weet niet of er andere modems bestaan die het beide aankunnen. Dit lijkt me sterk dat zoiets bestaat omdat het dan een beetje dubbelop in de hardware zou zijn.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

*houdt dit topic even in de gaten*

Zelfde probleem hier eigenlijk. Moeders wil van de dure ISDN lijn af, maar ADSL loopt via een ISDN/ADSL modem nu...

Eigenlijk zou het toch zo moeten zijn dat het -ADSL- modem gelijk blijft, maar de -splitter- verandert?

Forget your fears...
...and want to know more...

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2025
Volgens die verkopers van wannadoo kan het wel, maarja die beweerden ook dat ik mijn ADSL abbo binnen een jaar op kon zeggen. Verkooppraatjes dus?

It takes 2 2 make 1

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verkooppraatjes. Je zult of weer ISDN moeten nemen, of een analoog modem moeten kopen. Het laastste is natuurlijk het goedkoopst uiteindelijk.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
Aetje schreef op 03 november 2002 @ 03:00:
*houdt dit topic even in de gaten*

Zelfde probleem hier eigenlijk. Moeders wil van de dure ISDN lijn af, maar ADSL loopt via een ISDN/ADSL modem nu...

Eigenlijk zou het toch zo moeten zijn dat het -ADSL- modem gelijk blijft, maar de -splitter- verandert?
Hoezo duur.
Het scheelt maar een paar euro per maand.
Als je het laat omzetten neer annaloog, duurt het een jaar voordat je de aansluit kosten er weer uithebt.
Ik zou er nog maar eens over nadenken.
Pagina: 1