- NAC Breda -
Probeer eens de GLsetup te draaien van Quake3, misschien dat die wel een opengl drivertje voor je ATi heeft?
.........www.raketje.com....................soon.....
Nope, GLsetup snapt niks van die kaart 
Heb ook een ATI Rage Mobility in m'n TU/e Lifebook en ben ook al een tijdje op zoek naar OpenGL drivers voor dat ding. Ze zouden er moeten zijn maar volgens ATI is dat dus afhankelijk van de leverancier van je laptop of ze dat in 'hun' drivers doen.. Fujitsu heeft dat in mijn geval dus niet gedaan
Meer info is dus heeeeel erg welkom!
Heb ook een ATI Rage Mobility in m'n TU/e Lifebook en ben ook al een tijdje op zoek naar OpenGL drivers voor dat ding. Ze zouden er moeten zijn maar volgens ATI is dat dus afhankelijk van de leverancier van je laptop of ze dat in 'hun' drivers doen.. Fujitsu heeft dat in mijn geval dus niet gedaan
Meer info is dus heeeeel erg welkom!
Verwijderd
kijk eens bij opengl.com.
Bij die site is een optie waar online bekijken wordt wat voor videokaart je hebt, en vervolgens worden de meest geschikte openGL drivers specifiek voor jouw kaart gedownload.
Bij die site is een optie waar online bekijken wordt wat voor videokaart je hebt, en vervolgens worden de meest geschikte openGL drivers specifiek voor jouw kaart gedownload.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 19:58 schreef mayhem het volgende:
kijk eens bij opengl.com.[/quote]Ik neem aan dat je glsetup.com bedoeld? Daar staat ie helaas niet bij
Is trouwens hetzelfde spul wat ook bij Quake3 zit.. Het schijnt wel zo te zijn dat de Mobility voor een heel groot deel op de Rage128 chip is gebaseerd, misschien dat dat op de een of andere manier werkt.
Maar als ik ATI moet geloven zijn er dus wel speciale OpenGL drivers voor die Mobility.. Ergens...
Oh, hier staat trouwens dat dat ding OpenGL zou moeten doen:
http://www.opengl.org/users/apps_hardware/gpu.html
kijk eens bij opengl.com.[/quote]Ik neem aan dat je glsetup.com bedoeld? Daar staat ie helaas niet bij
Maar als ik ATI moet geloven zijn er dus wel speciale OpenGL drivers voor die Mobility.. Ergens...
Oh, hier staat trouwens dat dat ding OpenGL zou moeten doen:
http://www.opengl.org/users/apps_hardware/gpu.html
Als ik de opengl setup doe van de elite force cd, klaagtie erover dat dat alleen werkt voor W9x en NT en niet op win2k 
Zal morgen nog eens kijken
Het is trouwens een DELL notebook.
Zal morgen nog eens kijken
Het is trouwens een DELL notebook.
- NAC Breda -
Een Dell?
Toevallig vandaag nog gekeken, in die Dell zit dezelfde Mobility-P die ook in mijn Fujitsu C6175 zit. Op de Dell site staat ook dat die flaptop (o.a. Insperion 7500) OpenGL zou moeten doen. Net ff de drivers voor die Dell binnengehaald en op m'n laptop geinstalleerd. Zagen er uit als 100% pure ATI drivers maar doen geen OpenGL op mijn laptop. Kijk dus nog ff bij Dell.
Heb net ook nog maar eens een keer een mailtje naar Fujitsu gestuurd..
Oh, BTW die GLsetup kan je ook van www.glsetup.com downloaden, dan heb je dat ding op de Elite CD niet nodig. Maar GLsetup ondersteund de Mobility niet
Toevallig vandaag nog gekeken, in die Dell zit dezelfde Mobility-P die ook in mijn Fujitsu C6175 zit. Op de Dell site staat ook dat die flaptop (o.a. Insperion 7500) OpenGL zou moeten doen. Net ff de drivers voor die Dell binnengehaald en op m'n laptop geinstalleerd. Zagen er uit als 100% pure ATI drivers maar doen geen OpenGL op mijn laptop. Kijk dus nog ff bij Dell.
Heb net ook nog maar eens een keer een mailtje naar Fujitsu gestuurd..
Oh, BTW die GLsetup kan je ook van www.glsetup.com downloaden, dan heb je dat ding op de Elite CD niet nodig. Maar GLsetup ondersteund de Mobility niet
Echt geen mensen van de TU/e ofzo hier die OpenGL op die LifeBooks aan de gang hebben gekregen?
ik heb vanochtend quake geprobeerd te installeren op me sony pcg z-600 tek (ati rage mobility) en dat resulteerde na de reboot genadeloos in een blue screen, ook na installeren (via safe mode) van de point release. na deinstalleren geen problemen meer. is dit een typisch probleem van de mobility (geen open gl ondersteuning)?
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Pagina: 1