Ik heb een Siemens M35i nu wil ik dat ding open hebben. Maar hoe krijg ik dat ding open. Als ik de accu en alles wat eruit valt te halen eruit haal zie ik nergens hoe ik dat ding open maak. Hoe krijg ik dat ding open?
*met een hamer*
* Maestro.mosjuh gaat maar snel naar bed.....
* Maestro.mosjuh gaat maar snel naar bed.....
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
(Als ik het me goed herinner.)
Eerst klepje eraf en batterij eruit.
Je pakt een mes (niet te scherp zou ik zeggen, maar wel een beetje stevig), die zet je in de lengterichting in de naad aan de bovenkant, die draai je zodat de naad een beetje opengaat.
Vervolgens de naden aan de zijkant op dezelfde manier open, en zo kun je h'm opentrekken.
Eerst klepje eraf en batterij eruit.
Je pakt een mes (niet te scherp zou ik zeggen, maar wel een beetje stevig), die zet je in de lengterichting in de naad aan de bovenkant, die draai je zodat de naad een beetje opengaat.
Vervolgens de naden aan de zijkant op dezelfde manier open, en zo kun je h'm opentrekken.
Ik heb de search ff voor je gebruikt. Deze vraag is vaker behandeld:

Speciaal tooltje voor te krijgen dus
Speciaal tooltje voor te krijgen dus
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
die modellen van Siemens zijn eigenlijk niet fatsoenlijk (dat is: zonder beschadigen)
open te krijgen,
wil je er een nieuw front op zetten???
open te krijgen,
wil je er een nieuw front op zetten???
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Laat toch lekker in elkaar zitten als hij werkt... hij is er duidelijk niet voor gemaakt... net een Sony walkman.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
gewoon een mesje ertussen moet toch volstaan denk ik?
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Waarom wil je dat ding eigenlijk open hebben als ik vragen mag
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
heb die van mij ook open gemaakt met platte schroevendraaier, gewoon een klik systeem
wel voorzichtig doen als je geen blijvende schade wil
wel voorzichtig doen als je geen blijvende schade wil
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
men neme een muur en men neme een hele sterke krachtbron. Dan laat men die krachtbron het telefoontje tegen de muur werpen, Als de berekeningen goed zijn dan zou hij in 30 stukken uit elkaar moeten vallen..
[ ik had zelfde andwoord als GGS_VR6]
[ ik had zelfde andwoord als GGS_VR6]
omdat ik dat ding ga spuiten 
en nee ik heb neit zo'n lelijk blauwe spaarbank ding..ik heb een zwart/grijze
en nee ik heb neit zo'n lelijk blauwe spaarbank ding..ik heb een zwart/grijze
Pagina: 1