[SM] Zelfwerkzaamheid van de MOD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Als reactie op mijn eerder gestelde vraag om sluiting van een topic zeg je dat het in jouw ogen wel open kan blijven. Beetje rare opmerking eerlijk gezegd omdat ik al aangeef dat er al zo'n topic was.

Kun je er rekening mee houden dat het de bedoeling is dat men ook zelf zoekt? Men kan wel 10.000 keer zeggen van zoek het zelf op en lees de FAQ is wel leuk maar wordt wel erg vervelend.

Ook jij had simpel even kunnen zoeken maar vriendelijk zoals ik ben deed ik dat dus al http://gathering.tweakers...sages/366993///mein,kampf

Dus van mij mag het nu alsnog dicht.

Ik meld dit om te HELPEN het forum schoon te houden als ik nu ook al de MOD moet gaan corrigeren kan ik me beter als MOD gaan aanmelden.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[nohtml]
Dick schreef op 03 november 2002 @ 00:35:
Als reactie op mijn eerder gestelde vraag om sluiting van een topic zeg je dat het in jouw ogen wel open kan blijven. Beetje rare opmerking eerlijk gezegd omdat ik al aangeef dat er al zo'n topic was.
Dat is niet de enige factor die bepaald of ik een topic openlaat. In dit geval is er sprake van een informatieve discussie, die ik heel wat productiever vindt dan het beperkte topic die jij aangeeft.
Kun je er rekening mee houden dat het de bedoeling is dat men ook zelf zoekt? Men kan wel 10.000 keer zeggen van zoek het zelf op en lees de FAQ is wel leuk maar wordt wel erg vervelend.
Geen zorgen, daar let ik wel op. Maar de topicstarter geeft bewust aan dat hij al uren gezocht heeft. Tevens staat er in het topic wat jij geeft geen bevredigend antwoord.
Ook jij had simpel even kunnen zoeken maar vriendelijk zoals ik ben deed ik dat dus al http://gathering.tweakers...sages/366993///mein,kampf

Dus van mij mag het nu alsnog dicht.
Van mij niet, ik vind het een prima discussie. Er loopt een discussie of het boek uberhaupt wel legaal te krijgen is en zo ja, hoe dat zou moeten. Het topic wat jij aanhaalt is lang zo informatief niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:56
move.to/LA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Ik weet 100% zeker dat de vraag eerder is gesteld. Heb zelf in dat topic gereageerd. Er ontspon zich ook nog een discussie over het onzinnig zijn van het verbieden van het boek in Nederland. Was niet zo lang terug, misschien <maand

Kan verdorrie nergens dat topic meer vinden maar echt, ik ben er 100% zeker van.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep, dit hoort echt wel in LA, heeft de meubelair daar tenminste nog wat te doen :+ ;)

Het betreft overigens dit topic: moeilijk aantekomen vertaling van duits boek

Dick: misschien staat ie hier tussen: zoeken op 'mein kampf' met de Omega Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Thank you, ik zat er al op te wachten BalusC >:)

Zoals Durden al zei, dit soort topics kunnen gewoon af en toe. Meeste topics worden op inzicht van de mod gesloten, en ik zou niet inzien waarom jij er problemen mee hebt. Als jij al moeite hebt met het vinden van dat topic (waarvan jij zeker weet dat hij er was), is het toch voor de topicstarter bijna onmogelijk om dat topic te vinden :?

Als jij je zo enorm ergert aan dat topic, klik er dan gewoon niet op. Ik heb ook wel SM-topics gehad die zijn afgewezen hoor, dat is echt geen ramp. Er loopt volgens mij een leuke discussie in dat topic, dus waarom zou je hem dan nog sluiten. In de Huiskamer komen bijna dagelijks topics langs die al geweest zijn, maar dat kunnen evengoed nog wel leuke topics zijn. Zoekvragen in de General Chat zijn nou eenmaal minder erg dan die in de techfora :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Nee en daar baal ik vreselijk van. Kan het niet zijn dat het betreffende topic helemaal verwijderd is?

Ik weet het zo verdomde zeker omdat juist dat topic mij zo interesseerde omdat ik, als wat ouder zijnde, juist benieuwd was hoe "de jeugd" zou reageren.

Ik zit hier nu vreselijk te balen. Is nl. een erg interessante discussie die dus nu wordt voortgezet wat i.d.d. niet erg is maar wel dus op hetzelfde onderwerp doorgaat.

Tijd voor een borrel maar ik drink niet..... dan maar een aspro....

Ik erger me dus niet aan het topic.... dat zal toch wel duidelijk zijn? (dit als edit nadat ik de posting boven me zag die net voor me is gepost)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agreed :)

Een topic in de HK wat ook al een keer langs is geweest, maar goed loopt laat ik ook open staan. Het is niet alsof iets maar 1 keer besproken mag worden en in dat topic alles gezegd moet worden. Het is altijd leuk om nieuwe inzichten te lezen en dit gaat vaak beter in een nieuwe discussie, dan als je een oude omhoogtrapt. Stel dat je die van mei 2001 omhoogtrapt, dan kun je moeilijk in discussie gaan met mensen die toen hebben gereageerd, omdat je niet eens weet of ze hier nog posten, of ze het topic op zullen merken enz. Een nieuw topic heeft dan zeker zijn voordelen. Ik heb daarom geen problemen met dingen die over een lange periode een aantal keer besproken worden. Als het nou vorige week was, zeg ik ook: geef die dan een trap.

Een verwijzing naar een ouder topic is altijd welkom, maar daarom hoeft hij wmb nog niet per definitie dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Lag al in bed maar kon er niet van :z en moest alsmaar :O en dus ging ik :? en vond het topic. _/-\o_ .

Bleek dus niet echt direct hierover te gaan 8)7 maar een paar opmerkingen.

Voortaan zoek ik eerst wat beter :'(

Zo, nu toch echt :Z

Enne, sorry guys

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ach ja kan natuurlijk gebeuren :)

Maar verder zijn de opmerkingen van Compubiter en Durden de belangrijkste. Het zoeken moet vooral gaan om techgerelateerde problemen en topics die niet al te oud zijn. (Met dit laatste bedoel ik vooral nieuwsberichter, releases en dergelijke.)
Een discussie over "mein kampf" moet zeker zo eens in de zoveel tijd opnieuw begonnen kunnen worden omdat er steeds nieuw bloed bij komt. Nieuwe inzichten (en oude) kunnen verhelderend werken. Het instromen op een oude discussie levert sowieso ook bullshitreplies op, wat natuurlijk de discussie ook weer verpest.

En tot slot, fijn dat je wil meewerken aan een schoon GoT ("dat zouden meer mensen moeten doen":) )maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de crew. Het accepteren van die beslissingen draagt ook bij aan een beter en schoner GoT. Als je het echt niet eens bent met een beslissing kun je die moderator het beste even mailen. (Duurt vaak ff voor ze reageren, maar het gebeurt wel :) ) Mocht je tendensen zien van fout gedrag dat getollereerd wordt kun je altijd nog een topic ober die tendenzen openen hier.

offtopic:
tevreden Balusc? :P )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1