Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
Uit de CME faq.....Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?
Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
Check de LCD FAQ op [H]ardOCP forum eens. Staat het een en ander over de Psions
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ok dan....ik had deze hele vraag ook niet gesteld als ik niet eerder gelezen had dat het misschien mogelijk was. Verder heb ik m er ook nog niet uitgesloopt
.
En ik weet ook wel dat je niet zomaar alles aan kan sluiten. Maar ik had gehoord dat het misschien mogelijk was, dus daarom de post....
En ik weet ook wel dat je niet zomaar alles aan kan sluiten. Maar ik had gehoord dat het misschien mogelijk was, dus daarom de post....
ik heb geloofik wel eens gelezen dat je met software en een kabel tussen psion en PC dingen op je LCD kan toveren, maar of dat ook lukt met alleen het scherm? denk het niet eigenlijk.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Heej, das op zich dan ook wel een idee, ik zal eens gaan zoeken
Pagina: 1