[WINXP] master-cd maken met SP1 en IE6

Pagina: 1
Acties:

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Binnenkort moet ik in mijn studentenhuis 6 systemen opnieuw installeren met Windows XP. Iedereen heeft een eigen licentie (niet te geloven hè? :) ), want die kost voor studenten toch maar EUR 17,50.

Kan ik één, met SP1 geslipstreamde, installatie-cd gebruiken en toch voor iedere installatie een verschillende (legale!) key gebruiken? Of is zo'n geslipstreamde cd automatisch verbonden aan de key van de cd die je als basis gebruikt hebt?

Interessanter is nog: kan ik ook "IE 6.0 met SP1" in zo'n cd slipstreamen? Of deze anders als executable downloaden? Ik heb nl. ook geen zin om dit op iedere pc via Windows Update te gaan doen (zonde van tijd en bandbreedte).

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:29

Paladin

Play Ball!

Volgens mij kan je als het allemaal dezelfde windowsen zijn wel gewone verschillende key's gebruiken ik zouz eg test het een keer.

Bij punt 2 ie 6.0 sp1 zit a in het servicepack van winxp verwerkt dus het enige wat je moet doen is sp1 slipstreamen into winxp als je google en de FAQ van tweakers gebruikt heb je meer dan genoeg gegevens om dat tot een suc6vol einde te brengen

Suc6 iig

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Paladin schreef op 03 november 2002 @ 01:07:
Volgens mij kan je als het allemaal dezelfde windowsen zijn wel gewone verschillende key's gebruiken ik zouz eg test het een keer.

Bij punt 2 ie 6.0 sp1 zit a in het servicepack van winxp verwerkt dus het enige wat je moet doen is sp1 slipstreamen into winxp als je google en de FAQ van tweakers gebruikt heb je meer dan genoeg gegevens om dat tot een suc6vol einde te brengen

Suc6 iig
*oeps* 8)7 IE 6.0 met SP1 zit inderdaad in de SP1 van WinXP. Ach ja, tis al laat.

Slipstreamen heb ik al gedaan en ik ga idd gewoon kijken of ie t met verschillende keys doet.

Wat betreft een executable downloaden van IE6 met SP1; dat ga ik toch doen, want ik heb nogal wat familieleden met Win98 en hun systemen upgraden met een cd'tje is sneller dan steeds opnieuw downloaden.

Ik ben bezig een autorun cd te maken m.b.v. de Internet Explorer Administration Kit (IEAK). Hiermee kun je IE6+SP1 distribueren. Voor een ieder die geïnteresseerd is:

http://www.microsoft.com/windows/ieak/