Toon posts:

Hangt Steeds

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 2de Comp Hangt zich heel vaak op. Iedere keer als ik een filmpje wil bewerken of een dvd wil kijken, hangt hij. Ook bij internet of andere programma's hangt hij vaak. Heeft dit misschien met het moederbord te maken? Of ligt het ergens anders aan :?? Help me, please! Dan kan ik kijken of ik het probleem opgelost krijg...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehm, specs van je PC misschien? Is ook wel handig waar het over gaat ;) Enneh, OS en dat soort meuk ;) :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi, welkom op GoT :P

Lees even alle FAQs door s.v.p., hier werken wij met een zeker 'systeem' om het niveau hoog te houden. Dit kan je namenlijk volgens mij best zelf oplossen (of iig de oorzaak d'r van vinden). Lees bijvoorbeeld allereerst eens de algemene FAQ (bovenaan het knopje 'faq') door, vervolgens de Overige Hardware FAQ (hier bij de forumlijst bovenaan) en als laatste Technische PMG FAQ - hangen en opstartproblemen, als je er dan nog niet uit bent kan je even gaan zoeken (searchknopje, de externe search werkt iets beter dan de gewone vind ik, maar je kan ze allebij proberen).

Ben je er dan _nog_ niet uit kan je hier wat meer info geven enzo, ten minste de informatie waar er ook over gepraat wordt in die PMG FAQ (dus bijvoorbeeld hoe warm je CPU wordt, wat je voltages zijn etc.)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tja, een PC die zichzelf ophangt... zelfmoord.

Hier kan geen mens wat mee...... probeer eens iets duidelijker te zijn

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al alles afgezocht. Zelfs me Vriend (die hier ook ergens zit) heeft het probleem niet kunnen vinden. Waarschijnlijk Moederbord naar de maan. Ik moet nog leren okey, dus niet meteen zo ruw doen plz.

• Laurent
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:51:
Ik heb al alles afgezocht. Zelfs me Vriend (die hier ook ergens zit) heeft het probleem niet kunnen vinden. Waarschijnlijk Moederbord naar de maan. Ik moet nog leren okey, dus niet meteen zo ruw doen plz.
Sjah, we kunnen wel zo open en wel gaan doen naar newbie's/n00b's maar het niveau van GoT gaat er dan niet op vooruit. Wat heb je al gechecked dan? Als je wat FAQ's had gelezen moest je eigenlijk ook wel weten dat je minimaal wel wat info moet geven als je een topic opent, de PC-specs is bijvoorbeeld een begin, inclusief de voltages en de temps.

Verwijderd

nou vermeld eerst je specs maar ff daarna praten we f verder

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:51:
Is niet ruw bedoeld (tenminste van mijn kant) maar "we" kunnen niet op afstand ruiken wat er met je PC aan de hand is, daarvoor zijn er te weinig concrete gegevens en/of informatie.

Zie het als "mijn auto start niet" waar 1000en oorzaken voor kunnen zijn.

Op dit soort topics komt dan in 100% van de gevallen een slot. Daar kun je dus op wachten.

Probeer in elk geval eens op een site voor beginners te kijken want soms irriteren "de kenners" hier zich aan in hun ogen "stomme" vragen en vergeten ze dat ze zelf ooit ook zijn begonnen.

Succes met je PC.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb :de grafische kaart, usb kaart, software en geheugen nagekeken, maar niets kunnen vinden waar het aan kan liggen. Daarna heb ik op internet gezocht, en in allerhande PC bladen gekeken. Me vriend die veel van comps afweet wist het ook niet. Ik kan niet duidelijker zijn.

• Laurent
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:05:
Ik heb :de grafische kaart, usb kaart, software en geheugen nagekeken, maar niets kunnen vinden waar het aan kan liggen. Daarna heb ik op internet gezocht, en in allerhande PC bladen gekeken. Me vriend die veel van comps afweet wist het ook niet. Ik kan niet duidelijker zijn.
Waarom kan je niet duidelijker zijn? Wat hier al herhaaldelijk is gezegd; controleer de temps en de voltages wat ook duidelijk staat beschreven in de FAQ die ik bij mijn 1e post in dit topic aanwijs.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Aikeleer schreef op 03 november 2002 @ 00:06:
[...]
Waarom kan je niet duidelijker zijn? Wat hier al herhaaldelijk is gezegd; controleer de temps en de voltages wat ook duidelijk staat beschreven in de FAQ die ik bij mijn 1e post in dit topic aanwijs.
Het is al duidelijk genoeg dat wij ze zo niet kunnen helpen. Controleren van de temperatuur en voltages als antwoord is dus even onzinnig als mogelijke oplossing als haar vraag.

Sluiting van dit topic is al gevraagd.

End of discussion assumed.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan, maar ik wordt dan nog niets wijzer.
Bedankt Dick.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 00:12:
Heb ik gedaan, maar ik wordt dan nog niets wijzer.
Bedankt Dick.
Daarom post je denk ik ook :) Als je de voltages en temperaturen post kunnen wij die interperteren en onze mening geven daarover (onderbouwd uiteraard) :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zo we kunnen we je niet helpen, er is nu al zovaak gevraagd om details te geven maar als jij dat vertikt, dan niet hoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.