Toon posts:

Voetbal management game... Welke

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou een leuke, beetje correcte details (spelernamen etc) management game (voetbal?)

ik vind het altijd wel leuk om een stadion en zo uit te bouwen... Ultima Soccer Manager 2 (meen dat het zo heet) was best cool, maar al oud 1997.

Suggesties ajb :)

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-01 17:33

jOzh

Sweet dude!

Ik kan je alleen maar Championship Manager 01/02 aanraden, dat is de ultieme manager. Bergen statistieken, veel competities, tekstweergave van de wedstrijden (dit lijkt een nadeel maar is echt een voordeel). Begin volgend jaar de opvolger, Championship Manager 4! Download de demo van www.sigames.com

edit:
Ik bedoel de speelbare demo van Champ Man 01/02, van CM4 is nog geen playable demo beschikbaar helaas...

Grab shell dude!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb nu Soccer Manager ofzo, nog niet geprobeerd, is wel de nieuwste iig :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
jOzh schreef op 02 november 2002 @ 23:29:
Ik kan je alleen maar Championship Manager 01/02 aanraden, dat is de ultieme manager. Bergen statistieken, veel competities, tekstweergave van de wedstrijden (dit lijkt een nadeel maar is echt een voordeel). Begin volgend jaar de opvolger, Championship Manager 4! Download de demo van www.sigames.com

edit:
Ik bedoel de speelbare demo van Champ Man 01/02, van CM4 is nog geen playable demo beschikbaar helaas...
ken ik... kan ik alleen mijn stadion niet zien... vind ik wel jammer :(

Verwijderd

Dat vind ik ook jammer een beetje manager moet je ook je stadion kunnen zien en verbouwen

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Pff, zie je het al voor je? Guus Hiddink/Ronald Koeman/Bert van Marwijk die bepaalt of het stadion verbouwd gaat worden...

Grab shell dude!

Verwijderd

jOzh schreef op 03 november 2002 @ 10:32:
Pff, zie je het al voor je? Guus Hiddink/Ronald Koeman/Bert van Marwijk die bepaalt of het stadion verbouwd gaat worden...
mensen willen geen realisme, ze willen gameplay

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 10:37:
[...]

nou met een voetbalmanager lijkt realisme me heel erg belangrijk.... Daarbij kan je het idd leuk vinden om dat soort zaken ook te regelen ;)

Probeer anders (CM blijft koning :D ) Total Club Manager 2003

www.totalclubmanager.com

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Total Club Manager is zeker een goede tweede ivm CM, ik vind hem zelfs beter dan CM 01/02

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 10:37:
Speak for yourself....
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 11:12:
Total Club Manager is zeker een goede tweede ivm CM, ik vind hem zelfs beter dan CM 01/02
Ok, je noemt TCM een goede tweede ivm CM maar wel beter dan CM 01/02... Wat staat er dan op nummer 1? Logica, logica :?

Grab shell dude!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

tcm is cool en niet duur (29 euro)

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 15:53

Japser

Jeej!

TCM zit vol met bugs...

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Ja, wat ik ervan gelezen heb nog wel dezelfde bugs als in FA Premier League Football Manager 99 (ook van EA Sports) die ik ooit in een opwelling gekocht heb. Heb dat spel nooit goed kunnen spelen omdat het na een aantal speelrondes gewoon crashte.

Grab shell dude!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
www.hattrick.org is errug leuk. Online manager. Elke week twee wedstrijden. Het is helemaal gratis dus probeer het gewoon eens.

XPENG G9 Performance 2024

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Wel eens van gehoord, daar staat toch een wachtlijst voor?

Grab shell dude!

Verwijderd

Premier Manager 1997, het beste voetbalmanagerspel wat er bestaat. Jammer dat de nieuwe versies minder werden. Voor ik het weet zat ik al in 2007/2008. :P

Verwijderd

Niets kan tippen aan CM! Als je echt je stadions wil managen, kijk dan eens naar competiemanager van davilex....:)

Verwijderd

Championship Manager is echt de beste op dit moment. (eigenlijk al jaren)

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
idd cm! speelt t al vanaf 93/94 tis gewoon verslafend:). Maar aan de andere kant als je echt met stadions en sponsors wil dan moet je idd een andere manger vinden. Ik zelf vind het nie zo erg dat die dingen er niet bij zitten, kost weer een hoop tijd en ik wil juist zo snel mogelijk de seizoenen door om maar alles te winnen :)

Verwijderd

Topicstarter
CM is ook vet, LANGE tijd gespeeld... SUPER cool... alleen het stadion probleem..... :(
Pagina: 1