Ik heb sindskort een ANTEC 1080amg kast welke ik gekocht heb omdat deze stil zou zijn. Ik heb nu het vervelende probleem dat deze kast na verloop ban tijd (dus na aanzetten van PC) een hoog geluid geeft. Het is zo dat de voeding van de kast zijn fans minder hard laat draaien na verloop van tijd om minder kabaal te maken, maar hier komt er dan juist een geluid bij.
Ik vermoed dat het de voeding is omdat ik de andere fans uitgezet heb om het geluid te traceren. Ook de fan van de proc heb ik even tegengehouden om te kijken of deze de schuldige is, maar het geluid bleef.
Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen met deze kast?? Heeeft één van jullie hier ook mischien last van?? Of moet ik terug gaan naaar degene war ik de kast gekocht heb?? Is er manier om dit op te lossen??
Ik stoor me er nl nogal verschrikkelijk aan.
Ik vermoed dat het de voeding is omdat ik de andere fans uitgezet heb om het geluid te traceren. Ook de fan van de proc heb ik even tegengehouden om te kijken of deze de schuldige is, maar het geluid bleef.
Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen met deze kast?? Heeeft één van jullie hier ook mischien last van?? Of moet ik terug gaan naaar degene war ik de kast gekocht heb?? Is er manier om dit op te lossen??
Ik stoor me er nl nogal verschrikkelijk aan.