Toon posts:

Asus A7V-133 cpu upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Ik ben in het bezit van een Asus A7V-133 moederboord, heb de laatste bios, allemaal leuk en aardig, maar nu stond dit als note bij mij bios update:
Add support for AMD Athlon XP CPU(PCB ver. must be 1.05. or above, if ver. less than 1.05.,it would not be support with those CPU.)
Nu is mijn vraag, wat betekent PCB? En als iemand het weet, wat voor AMD-XP kan erin. Niet veel over te vinden op de asus site.

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

daar staat zoveel als: flassh je bios met de nieuwste versie, dan doet ie t :)

verder is dit mobo volgens mij compatible met alle XP's en ook nog enkele/alle MP's

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar kan ik nu dus bijv. een amd xp 1900 kopen en dan werkt het?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Niet helemaal :)

Je moet een bepaalde revisie van het moederbord hebben (versie 1.05 of hoger dus). Dat staat normaal gesproken ergen op je moederbord (met een stickertje ofzo). Als je een revisie lager dan 1.05 hebt garandeerd Asus niet dat een XP cpu werkt :)

PCB is trouwens zegmaar de printplaat van het mobo (dat groene plastic ding).

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Search er de search, dit onderwerp is al vaak genoeg voorbij gekomen. PCB betekent Printed Ciruit Board, oftewel jouw mobo, daar staat in witte letters wel op welke revisie je hebt (rev. x.xx). Kijk ook op de duitse Asus site (asuscom.de) daar is een hele tabel te vinden met wat er nu waar op past ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.