Verwijderd

Topicstarter
Er staat een heel raar teken bij mijn nokia 5510
2rondjes die met een lijntje aan elkaar zitten
dit kwam NADAT ik een bericht had ontvangen,dat bericht kan ik overigens niet openen dan blijft er staan: bericht wordt geopend... kan ook nergens meer op drukken

dan schakelt de telefoon uit en weer aan

iemand die weet hoe ik dit heel erg irritante probleem verhelp? alvast heel erg bedankt!!

Verwijderd

kun je normaal wel berichten ontvangen??

misschien is het een foto bestand wat iemand naar je zendt maar je telefoon ondersteunt dat niet.

Verwijderd

een virus >:)

Verwijderd

Topicstarter
normaal kan ik wel gewoon berichten ontvangen.. maar krijg dat bericht nu dus niet weg en is geen foto ofzo dus :(

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afaik kun je SMSjes ook op je SIMkaart opslaan, dus probeer het eens in een andere telefoon?
(als ie in je phone staat heb je pech natuurlijk.., zul je bij een service centre langs moeten lijkt me)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01

Korakal

Up up up!

Is het zoiets? >

O_O

Da's het teken van gesproken bericht = voicemail. Staat waarschijnlijk ook op je toets 1.
Heb alleen geen idee hoe je het weg zou moeten krijgen.

Verwijderd

wat een waardevolle reply :r
alsof het uberhaupt mogelijk is een virus te krijgen op een nokia (de low budget toestellen dan)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Normaal zit er bij een telefoon ook een boekje waarin staat hoe een telefoon werkt. Ook staat daarin wat het betekent als er een bepaald teken op je schermpje staat. Ik zou zeggen, zoek dat boekje eens op, je kan het herkennen aan het woord "Manual" of "Gebruiksaanwijzing"

What a fine day for Science! | Specs

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Korakal schreef op 03 november 2002 @ 01:20:
Is het zoiets? >

O_O

Da's het teken van gesproken bericht = voicemail. Staat waarschijnlijk ook op je toets 1.
Heb alleen geen idee hoe je het weg zou moeten krijgen.
door je voicemail te beluisteren natuurlijk!

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Is het niet een bericht dat je zelf ingesproken hebt. Met de voice-memo functie, ofzo. Kweet niet of die er op zit, hou me niet zo bezig met nokia...
Pagina: 1