Hey people, ik ben me taakbalk kwijt na het installeren van een geforce2 mx400 op een pci slot.... Wie weet hoe ik dit oplos....!!!!! Ik heb al in veilige modus opgestart en geprobeerd opnieuw te installeren.. Niets werkt
Als je op de Windows toets op je toetsenbord drukt? Krijg je hem dan even terug doordat ie samen met de Startknop opkomt? Toevallig 'Taakbalk automatisch verbergen' aangezet?
Verwijderd
lijkt me dat er iets fout is gegaan bij de instal.. kun je wel gewoon programma's openen op andere manier, bijv. snel koppeling??
ja dat is wel gewoon mogelijk, computer doet het gewoon, alleen ben ik me taakbalk kwijt, met daarin me start knopVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:35:
lijkt me dat er iets fout is gegaan bij de instal.. kun je wel gewoon programma's openen op andere manier, bijv. snel koppeling??
Verwijderd
probeer het effe in safemodeVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:36:
[...]
ja dat is wel gewoon mogelijk, computer doet het gewoon, alleen ben ik me taakbalk kwijt, met daarin me start knop
ctrl-alt-del -> file -> run -> explorer.exe?
omdat je windows toets niks doet lijkt het alsof hij explorer helemaal niet meer opstart
omdat je windows toets niks doet lijkt het alsof hij explorer helemaal niet meer opstart
Human Bobby
Hmm, denk dat dat weinig uit gaat maken, heb hem toenet zelfs opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het nog steeds niet. Na opnieuw installeren valt er toch niets te herstellen??
Pagina: 1