Keyboard wil niet werken

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Hoi, ik heb een Trust (jaja,Trust :r :P) keyboard liggen, zo'n ergonomisch verantwoord opgesplits ding weetje wel..

Maar goed, ik wil dat ding wel eens proberen, alleen hij doet niet echt werken zeg maar, ik heb XP en aan dat ding zit een serieel stekkertje en zo'n dikke ps/2 (aangesloten op die seriele dus).
XP zou hem toch gewoon moeten zien :? of niet.

En als ik mn normale keyb. eruit trek (ps/2) ziet de bios de DoNotTrust ook al niet..

Iemand nen idee? (word ik n00b trouwens :? :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt hem dus niet aangesloten op je DIN aansluiting, ik ken dat toetsenbord wel, hij heeft toch ook een seriele port voorop zitten? (als verlenging voor je muis).

Je hoeft dat seriele stekkertje dus niet aan te sluiten, maar wel je DIN aansluiting. Die seriele is alleen voor de muis. Vandaar werkt 't ook waarschijnlijk niet, DIN zorgt voor je toetsenbord, en zo lang die niet aangesloten is dient je toetsenbord alleen als een seriele-poort verlenger :o. Er zijn wel DIN -> ps/2 converters op de markt (ik heb er vroeger enkele gezien), alleen DIN is al best oud, dus je zal niet veel meer vinden denk ik. Misschien heb je nog kans zo'n ding tegen te komen bij de HCC deze maand, daar kan je meestal ook wel standjes vinden met ouwe troep, wellicht ligt er daar zo'n DIN -> PS/2 converter bij.

Verwijderd

Aikeleer schreef op 02 november 2002 @ 23:25:
. . . . . . Er zijn wel DIN -> ps/2 converters op de markt (ik heb er vroeger enkele gezien), alleen DIN is al best oud, dus je zal niet veel meer vinden denk ik. Misschien heb je nog kans zo'n ding tegen te komen bij de HCC deze maand, daar kan je meestal ook wel standjes vinden met ouwe troep, wellicht ligt er daar zo'n DIN -> PS/2 converter bij.
Valt reuze mee. Ik kan ze hier (Eindhoven) nog bij diverse zaken kopen.
Heb er nl gisteren nog een gekocht !!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik zag gisteravond idd die seriele poort op de achterkant zitten en toen begon het al een beetje te dagen dat het seriele stekkertje alleen een "doorlus" stekkertje is.

Naja, ik zie wel, anders koop ik wel eens een goeie ps/2 of usb. Iig bedankt.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>