MS-TECH LC-800 Alu kast met raam+licht 130 euro, is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
http://www.ms-tech.de/lc-800.htm

LC-800 ( Miditower aus Aluminium )
- Case Dimensions (mm) : 200 x 480 x 430

- Drive bays:5.25"x4, 3.5"x2(External) Hidden HDDx 4

- Mother Board Size: ATX/MicroATX Form Factor
- Safety approvals: CE approved Inkl.3 Luefter
- Optional: additional cooling fan (size 8cm)*6 World No.1
-
Optional:2 Front USB ports Sound 1394

Gistron verkoopt hem voor 129 euro, ik kan hem via google verder alleen bij shops in Duitsland vinden (producent is ook Duits).

Het is qua kleur eigenlijk precies waar ik naar op zoek was, en het plaatje met de binnenverlichting aan is wel heel mooi.

Alleen heeft ie geen sliding motherboard rails! En dat wilde ik eigenlijk ook graag. Ook niks te vinden over duimschroefjes, scherpe randen en dergelijke op deze manier. (Eigenlijk wil in een Lian Li PC 60/65, met zo'n kleur frontje als deze MS Tech kast.... en ik doe niet aan casemodden)

Ben dus op zoek naar reviews maar die zijn er nog niet, heeft iemand hier er ervaring mee?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 18:37
Dis een goeie case als je nie aan modde doet. Alu is namelijk moeilijker te bewerken als staal (mits je de goeie apparatuur heb ;) )
Verder ken je ok gewoon een xaser kope met window maarja ben je wel duurder uit.
Normaal kost een los sidepanel met window rond de 50 euro, duskost de case eigelijk ong 70 euro

Ziet er mooi uit me da licht zo :9~
Waar ken je hem halen/bestellen :?
Verder ziet er wel goed uit, maar liever heb ik hem in het zwart >:)

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:04
Hij is te koop bij Gistron, gistron.com.
Pracht van een ding idd, maar ik ben bang dat de bouwkwaliteit iets minder is dan de van een Lian Li PC 60, welke niet zo heel veel duurder is maar wel sliding rails, duimschroeven, regelbare fans etc heeft. Liefst ga ik even bij gistron langs, maar da's aan de ned/duitse grens en ik ben aan de nederlands/noordzeese grens....

Edit:

De Xaser vind ik er leuk uit zien, maar ik heb het niet zo op deurtjes.... ik zou hem toch de hele tijd open laten. En misschien past ie niet eens over m'n Audigy Platinum heen , dat deurtje.... bovendien heeft deze kast zo'n prachtig blauwe kleur welke hem mooier maakte IMO..... witte componenten staan ook beter in een blauw frontje.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB