Toon posts:

Nieuw moederbord kopen: hulp plzz

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer terug op het forum na anderhalf jaar weggeweest te zijn (was gebanned, liep altijd te kloten, nick was masteralbert). Ik heb ervan geleerd en ga me nu gedragen...

Ik ga binnekort me pc weer eens upgraden, nu ben ik aant twijfelen tussen een aantal moederborden:

- Asus A7V333 (socket A)
- MSI KT4 Ultra
- Asus A7V8X lan/audio(socket A)

ik heb wel al de topics doorgekeken maar ik kon niet echt concluderen wat ik nou eigenlijk het beste kon kopen. Ik wil er een amd athlon xp 2200 processor opzetten, welk moederbord is volgens jullie de beste keus?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Wat wil je er precies mee :? Moet er ddr op, wil je RAID doen :? iets meer info graag.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:00
ik zou een MSI 745Ultra nemen.

Waarom?
- geen VIA chipset. (ivm IDE compatibility met zipdisk en SB live! enz)
- ondersteuning voor DRR333
- goedkoop
- snel

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
oke, het doel van me pc upgrade is gewoon om de nieuwste spellen weer lekker vlot te kunnen spelen :7 Ik wil wel DDR ja...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:40:
oke, het doel van me pc upgrade is gewoon om de nieuwste spellen weer lekker vlot te kunnen spelen :7 Ik wil wel DDR ja...
Onder DDR kom je tegenwoordig haast niet meeruit :o

Verwijderd

abit at7 max2!

Verwijderd

Tampie2000 schreef op 02 november 2002 @ 21:40:
ik zou een MSI 745Ultra nemen.

Waarom?
- geen VIA chipset. (ivm IDE compatibility met zipdisk en SB live! enz)
- ondersteuning voor DRR333
- goedkoop
- snel
MSI is niet meer bepaald heel goedkoop te noemen. Het verhaal over de VIA-chipset is achterhaald, en voor de snelheid zou ik de ASUS A7V8X nemen, is in diverse benchmarks als snelste er uit gekomen, en die hij wil is niet eens duur, ongeveer € 150,---, is zeer goed te overclocken, bijzonder stabiel en heeft een zooitje features die je bij andere moederborden niet snel aantreft.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit wordt een topic met opsommingen. Zoek eerst gewoon uit wat je eisen zijn en ga dan op zoek naar een bord wat daaraan zeker voldoet. Dan is het een kwestie van gewoon zelf kiezen denk ik.

ARME AOW’er

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een Tweaker kan heus wel zélf een mobo uitkiezen. Check gewoon wat reviews op, vergelijk de specs/prijzen, weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af en maak uiteindelijk zelf je eigen beslissing. Je komt er wel uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.