Toon posts:

Speaker standaard Sony DAV-S500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb sinds een half jaar een Sony DAV-S500 HomeTheater. Nu wilde ik echter enkele standaarden voor de boxjes kopen. Ik kan ze echter nergens vinden. Ik heb begin dit jaar ook al een draadje hierover geschreven, maar kon aan de hand daarvan geen enkel punt vinden waar ik deze standaarden kon kopen. Zou iemand mij concreet kunnen vertellen waar en hoe duur deze dingen te koop zijn.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Bel Sony....

als niemand in je vorige draadje wat nuttigs heeft verteld is er waarschijnlijk niemand hier met de benodigde kennis..

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde niet de originele want die zijn me te prijzig !! Dat had ik nog wel weten te achterhalen. SONY WS-FV10C, voor 100 EURO voor 2 standjes. Wel een beetje duur. Sorry als ik dat net niet duidelijk heb gemaakt in vorige draadje. Ik wil dus gaarne "nep" stands voor mijn speakers van DAVS-500. Ik hoop dat er toch iemand is die me kan helpen.

Verwijderd

Ik wilde het net zeggen.. ik heb voor mn B&W's stands gehaald, die lijken heel veel op de originele..

Nadeel, mijn B&W's wegen 10,5 kg perstuk.. zoveel kan een ikea stand niet dragen. Je moet er wel iets aan verbouwen zodat ie in evenwicht kan blijven :D

Verwijderd

Topicstarter
Dank dank mijne heren

Verwijderd

Vogels heeft ze ook iets van EUR 59,95 type VLS105s.

105 staat voor de maximale hoogte 105 cm. (s staat voor zilver ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Kan je deze dingen ook nog ergens online bestellen ???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:29:
Kan je deze dingen ook nog ergens online bestellen ???
LOL hoe moet ik dat nou weten :?

Vast wel maar tis handiger om ze in een winkel te kopen, die dingen zijn geheel compleet maar als je het toch wil ruilen dan moet hem em weer terugsturen naar die online shop :?

Trouwens is het te adviseren om ze eerst te zien (irl dan) ipv. slechts een fototje te bekijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.vogels.nl/english/Images/vls_familie.jpg

De twee buitenste zijn een van die modellen (een is 105cm en ander is 90cm ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, oke, ik ben een persoon uit het digitale tijdperk, en durf me gewoonweg niet te vertonen in de buitenwereld vandaar dat ik vraag of ik ze online kan bestellen. Nu ik de specificaties heb gezien, en ook de hoogte, wilde ik eens weten of er dus niemand anders is dan Dragon_LOrd (thx hoor) die me kan vertellen waar ik ze dus wel kan laten toesturen......

:)
Pagina: 1