Videokaart niet compatible met TV-kaart?

Pagina: 1
Acties:

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 22:35

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Ik heb dus vanmiddag een nieuw moederbord en processor gekocht nou daarvan heb ik met andere onderdelen m'n nieuwe computer inelkaar gezet. Nog niks aan de hand tot nu toe. Ik heb nadat ik er achter kwam dat m'n ouwe videokaart het niet deed op dit moederbord een videokaart van een vriend van me geleent en sindsdien werkt m'n tv-kaart niet goed meer. De videokaart is een S3 Savage4 kaart met 16MB daarop. De TV-kaart is een lifeview flyvideo '98 .
Steeds als ik het TV proggie opstart dan krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erik8013/anders/video.jpg

Ik heb al nieuwe drivers voor m'n videokaart en tv-kaart geprobeerd maar dat had dus geen effect. Ik heb ook al directX7 geinstalleerd (omdat een andere kamaraad zei dat directdraw een onderdeel van directx is) maar dat had dus ook geen effect. Moet ik nou toch echt een andere videokaart proberen of zijn er nog andere oplossingen? Please help me.

Ik heb deze topic ook op Audio, Video, HiFi & Home Theatre Forum gezet maar daar loopt het niet echt storm vandaar dat ie hier nou ook staat. :)

Iracing Profiel

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Misschien overschakelen op 16bit screenmode? Dat was met mijn oude Hauppage het probleem..

Download my music on SoundCloud

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
Gewoon resolutie en kleurdiepte aanpassen.
BTW, het is toch maar een waarschuwing?? :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Had ik al geprobeerd (ok had ik erbij moeten zeggen) maar dat werkte dus ook niet. En het is maar een waarschuwing maar het is echt geen porum als ik alleen maar TV op dat ding wil kijken loopt het geluid al achter op het beeld. :(

Deze kaart heeft het trouwens bij die gast waarvan ik hem nou leen wel gedaan met zijn TV-kaart en dat is geloof ik een Miro pctv Pinnacle ofzo.

Iracing Profiel

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
?

Iracing Profiel

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:25
Ga ff naar de site van Jan de Groot, die heeft speciale tweaked drivers voor S3chips. Daar staat ook een getweakte versie van de lifeview drivers op. Download die en installeer ze. Waarschijnlijk lost dat je probleem op. Wel eerst ff je tv kaartdrivers en inf file verwijderen:)http://www.jgc.f2s.com/

Veel succes

Handtekening

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Kijk daar heb je tenminste wat aan :) Thanx gelijk ff proberen.

Iracing Profiel

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Opzich werkt het nou wel een beetje maar ik kan niet zappen ik kan hem niet uitzetten en meer van zulke dingen. Maar ik denk dat dat te maken heeft met dat ie geen Pal (Holland) ondersteunt :( weet iemand misschien welke je nog meer kunt gebruiken?

Iracing Profiel

• Pierik

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Ok nou werkt ut als een tiet :)

Thanx

Iracing Profiel

Pagina: 1