Dnet Hidden installeren op laptop

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03 09:18
Mijn pa heeft een laptop p300 en die staat zo'n beetje 5 dagen per week de hele dag aan. Nu is er een probleem.
Mijn pa denkt dat de server de client zal ontdekken en dat niet zo goed zal vinden. Kun je hem nu hidden installeren of zo dat de server het niet kan zien of zo.
Ik weet het niet

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
dnetc -install
anders opstarten met dnetc -hide dacht ik

Verwijderd

kan je hem ook starten dat je hem niet ziet starten? Dan kan ik dnetc in de startup van mijn pa's laptop zettuh.

Verwijderd

Als je client hidden staat, kan je hem via deze manier starten zodat je hem niet ziet in het startmenu:
ga naar start --> uitvoeren, tik in REGEDIT
en in regedit ga je het pad:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
af en daar voeg je een nieuwe tekenreekswaarde toe (rechtsklikken in het rechtergedeelte)
Dan vul je daar de naam in van het op te starten ding (mag zijn wat je wilt) en dan dubbelklik je op die naam
daar voer je het volledige pad in naar de client (dus c:\program files\distributed.net\dnetc.exe zoals het standaard is)
en presto, start op zonder dat je het merkt!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Als je naar www.distributed.net/downloads/clients de installer neemt en dan opent vanaf de server kun je kiezen voor Systray? en Startup Menu? Kies voor ALLEEN Systray en maak de instellingen aan en starten. Wanneer je opnieuw opstart zie je hem alleen in de services (als je NT gebruikt).

LinkedIn WoT Cash Converter