Toon posts:

[OVERIG] Printserver programma gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben op zoek naar een programma wat vanaf floppie gedraaid kan worden op een oude Pentium133 met 65mb geheugen. Er is geen HD aanwezig. ER moet een Laserjet IIID op en een Xerox Workcentre. Hoe los ik dit op???

Verwijderd

3.6 Print Server

Steve Flynn donated me his Line Printer Server for this project. Let's all together say - Thank you, Steve.
Setting up Windows clients is quite easy. Download windows driver and run it, then follow instructions on the screen, you have to know your FREESCO IP address and lp queue name (queue name is nt or lp).
http://www.freesco.org/

Pas een nieuwe versie uit zie ik, 0.3.0 (1 November 2002)

Verwijderd

Topicstarter
niemand????

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb hier ook FreeSCO draaien met twee clients (XP en 2000) en kan probleemloos met beide PC's via FreeSC0 (486DX2-66, 16MB RAM) printen naar m'n Canon bubble-jet.
Aanrader!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
wat is precies een xerox workcentre??

wij hebben een xerox docucolor 12, ook leuk spul

• Wupsje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2024
xerox workcentre.
Dacht dat dat een fax/printer/copy-er in 1 was/is.
Gebaseerd op inkjet technologie

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt. Dus ik kan het beste Freesco erop zetten, zover ben ik dus al. maar de printer hebben allebei Parallelle aansluitingen. Dus LPT dingen. Afgezien van dat feit vraag ik me af waar ik drivers voor die Xerox en de Laserjet kan vinden. En die Workcentre, om nog even op terug te komen, is zo slecht onder XP (de drivers) dat ik dus maar naar deze oplossing aan het zoeken ben. Ik hoor het wel
Pagina: 1