Hallo beste tweakers , hoe kan ik mijn voeding Aopen fsp300-60bt het beste mollen zonder mijn systeem beschadigen . Nou vragen jullie waarom ik dit doe . Mijn hele systeem is onstabiel geworden door de voeding ( 5 volt is te laag 4,65/4,67 V ) . Dus ik ging maar naar de winkel , maar de verkoper wou niet inruilen voor een nieuwe . Dus..
ga naar een best hoge flat .... neem nog ff afschijt en smijt hem naar beneden..
en hup ..................... bam .... hijs stuk!!!
en hup ..................... bam .... hijs stuk!!!
There's no savegame in real life...
ff w88 en dan stunten met vuurwerk???? op 115 volt zetten en dan op 220 aansluiten? noem t mar op,,,
*burp*
om antwoord te geven op je vraag:Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 20:24:
Hallo beste tweakers , hoe kan ik mijn voeding Aopen fsp300-60bt het beste mollen zonder mijn systeem beschadigen . Nou vragen jullie waarom ik dit doe . Mijn hele systeem is onstabiel geworden door de voeding ( 5 volt is te laag 4,65/4,67 V ) . Dus ik ging maar naar de winkel , maar de verkoper wou niet inruilen voor een nieuwe . Dus..
zoek een weerstandje op (lage!!! waarde) of een DUN printbaantje op en zet daar een hoge spanning op (liefst dmv een transformator).
anders kan je hem altijd nog kortsluiten binnenin de voeding zelf (iets kleins, dus niet de GROTE trafo).
betere oplossing:
Verder kan je natuurlijk ook een andere voeding kopen en deze verkopen, want later krijg je nog steeds de zelfde voeding trug en dat zorgt niet voor betere voltages,
aals je nu gewoon ff kunt aantonen dat ie onstabiel is moet de verkoper hem wel inruilen ! dacht ik zo!
daar heb je toch garantie op!!
daar heb je toch garantie op!!
There's no savegame in real life...
Nog een keer proberen en dreigen met iets.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 20:33:
Ja dat dacht ik ook , maar die rot vent.. ik heb zelf nog z'n half jaar garantie
Met de Consumentenbond ofzo.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Maar moet de computer dan aanstaan of de voeding eruit halen dan ...Epsilon schreef op 02 november 2002 @ 20:30:
[...]
om antwoord te geven op je vraag:
zoek een weerstandje op (lage!!! waarde) of een DUN printbaantje op en zet daar een hoge spanning op (liefst dmv een transformator).
anders kan je hem altijd nog kortsluiten binnenin de voeding zelf (iets kleins, dus niet de GROTE trafo).
betere oplossing:
Verder kan je natuurlijk ook een andere voeding kopen en deze verkopen, want later krijg je nog steeds de zelfde voeding trug en dat zorgt niet voor betere voltages,
Pieter Storms, Peter R. de Vries of Willibrord Frequin werkt een stuk effectiever hoor!alexandervisser schreef op 02 november 2002 @ 20:35:
[...]
Nog een keer proberen en dreigen met iets.
Met de Consumentenbond ofzo.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Is die voeding wel kapot? Of heb je gewoon een te dik AMD systeem waardoor je 5V lijn inzakt?
Als je 'm echt wil mollen moet je om hem aan te krijgen het groene draadje in de ATX-stekker verbinden met 1 van de zwarte draden, dan gaat ie aan.
Overigens, in ruil voor deze geweldige tips willen we wel graag pics van de mishandeling!
Als je 'm echt wil mollen moet je om hem aan te krijgen het groene draadje in de ATX-stekker verbinden met 1 van de zwarte draden, dan gaat ie aan.
Overigens, in ruil voor deze geweldige tips willen we wel graag pics van de mishandeling!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Voor een computervoeding?????Skef schreef op 02 november 2002 @ 20:37:
[...]
Pieter Storms, Peter R. de Vries of Willibrord Frequin werkt een stuk effectiever hoor!![]()
Als het nou om 10000 Pleuro ging, oke.
Maar om 1 voeding
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ja maar dan ziet de verkoper het gelijk . Dus iets mollen dat die niet kan zienDemoniac schreef op 02 november 2002 @ 20:38:
Is die voeding wel kapot? Of heb je gewoon een te dik AMD systeem waardoor je 5V lijn inzakt?
Mijn systeem :
Duron 1 ghz
Powercolor Ati 8500 Pro
Seagate 20 gb 5400
Cdrom 52x
2 case fans
Dus deze voeding moet dan toch makkelijk aankunnen .
Man koop nou gewoon een enermax en loop niet zo te miepen over zo'n kutvoedingkje van 3 knaken, om het maar effe heel kort door de bocht te zeggen. Voedingkje komt altijd wel weer van pas als die van je broertje is doorgefikt.
Op die fiets.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 20:43:
[...]
Ja maar dan ziet de verkoper het gelijk . Dus iets mollen dat die niet kan zien
Effe een weerstandje eruit trekken. Ziet ie echt niet.
O.k dan doe ik dat maaralexandervisser schreef op 02 november 2002 @ 20:47:
[...]
Effe een weerstandje eruit trekken. Ziet ie echt niet.
Sluit gewoon de zwarte en rode draadjes van de voeding aan op 220 V
Weet je zeker dat hij niets meer doet dan. Zo heb ik vaak twijfel hardware gemold. Zorg wel dat je het veilig doet dus goed geisoleerde stekker enzo. Maak ook een filmpje als het kan
Oja, doet het niet 's avonds als je alleen iets kan zien met een lamp aan
Oja, doet het niet 's avonds als je alleen iets kan zien met een lamp aan
Disclaimer:
Ik sta niet in voor eventuele gevolgen
Vandaar de disclaimer.
Ik blijf het een achtelijk verhaal vinden dat je opzettelijk spullen gaat mollen om zo garantie te claimen. Je zou het ook niet bij mij moeten flikken want je had dat ding naar je hoofd gekregen. En Aopen komt er echt wel achter dat je ermee gegald hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()