Ik probeer een backup te maken van een DVD. Dit heb ik vaker gedaan en dat gaat eigenlijk altijd goed. Ik maak gebruik van SmartRipper, maar heb ook VStrip (dat zou moeilijk te rippen DVD's aan moeten kunnen oid
). Ook heb ik zojuist DVD Decrypter gedownd in de hoop onderstaand probleem op te lossen. Helaas werkt die ook niet.
Het is dus als volgt. Bepaalde frames zijn ok, andere zijn gedeeltelijk goed en gedeeltelijk strepen (zie pic), en andere zijn compleet gestreept. Zo kan ik er geen DivXje van bakken. Ik heb al rond lopen zoeken op internet maar het enige wat ik vind is de uitleg dat die strepen gecodeerd zouden zijn.
Weet iemand een manier om problemen zoals onderstaande pic op te lossen?

Wat een kunst he
Edit: SmartRipper staat eerst een tijdje te denken over de encryptie en gaat dan gewoon lopen en zegt dat er geen encryptie op de DVD zit. Maarja zo te zien dus wel.
Het is dus als volgt. Bepaalde frames zijn ok, andere zijn gedeeltelijk goed en gedeeltelijk strepen (zie pic), en andere zijn compleet gestreept. Zo kan ik er geen DivXje van bakken. Ik heb al rond lopen zoeken op internet maar het enige wat ik vind is de uitleg dat die strepen gecodeerd zouden zijn.
Weet iemand een manier om problemen zoals onderstaande pic op te lossen?

Wat een kunst he
Edit: SmartRipper staat eerst een tijdje te denken over de encryptie en gaat dan gewoon lopen en zegt dat er geen encryptie op de DVD zit. Maarja zo te zien dus wel.