There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Maakt qua kwaliteit allemaal niet uit denk ik. Je bent uiteindelijk altijd afhankelijk van kpn en de infrastuctuur van kpn, waar meestal het probleem ligt als er een storing is. Of je het nu van Tiscali neemt of HCCNet maakt dus niet zo uit.
het enige wat voor jou uit kan maken is wat het goedkoopst is : HCCnet (als je daar al een abbo hebt ivm computertotaal) of Tiscali (eerste 6 maanden gratis bij twee jaars abbo) of een andere provider met gratis modem. Je zou voor xs4all kunnen gaan als je voor de goede ondersteuning gaat.
Zelf heb ik adsl van Tiscali (en werk er ook moet ik eerlijk zeggen
) En storingen zijn er natuurlijk wel, maar meestal landelijk door een kpn storing. het argument over je mail. dat kan je door laten sturen naar een andere mail adres als je een tis - gratis abbo hebt, of gewoon op blijven halen als je een tis - compleet hebt (dit kun je allebei instellen in de webmail). downgraden van abbo gaat helaas niet.
ik hoop dat ik een beetje een objectief antwoord gegeven heb

edit; shit Bruce waarom ben je altijd eerder dan ik
het enige wat voor jou uit kan maken is wat het goedkoopst is : HCCnet (als je daar al een abbo hebt ivm computertotaal) of Tiscali (eerste 6 maanden gratis bij twee jaars abbo) of een andere provider met gratis modem. Je zou voor xs4all kunnen gaan als je voor de goede ondersteuning gaat.
Zelf heb ik adsl van Tiscali (en werk er ook moet ik eerlijk zeggen
ik hoop dat ik een beetje een objectief antwoord gegeven heb
edit; shit Bruce waarom ben je altijd eerder dan ik
FAQ Internet & Telefonie
En ervaringen over vrijwel iedere provider staan wel in de search.
Het staat dus precies in de faq.Welke MxStream provider is het best?
Alhoewel dit soort zaken van tijd tot tijd veranderen zijn XS4ALL en Planet Internet het meest populair onder de Tweakers, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je een aanbieding van een andere provider af moet slaan! Snelheden van ADSL Basic zijn downstream rond de 50 kbyte/s (theoretisch 64) en upstream 12 à 14 kbyte/s (theoretisch 16). Precieze snelheidsresultaten en ervaringen kun je vinden op www.mordax.nl, www.speedtest.nl en www.kieskeurig.nl
En ervaringen over vrijwel iedere provider staan wel in de search.
Verwijderd
Ik heb ervaring met Tiscali, ben er om dezelfde reden als jij gebleven: had wol-adressen, aliassen en sites gehost daar.
Over verbinding en snelheid ben ik best tevreden (kpn, basisabbo). Het enige wat ik iri vind is dat je wel 50mb homepageruimte hebt, maar als je die gebruikt dat je sites erg traag zijn.
Over verbinding en snelheid ben ik best tevreden (kpn, basisabbo). Het enige wat ik iri vind is dat je wel 50mb homepageruimte hebt, maar als je die gebruikt dat je sites erg traag zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()