Toon posts:

hoe traseer ik een gejatten com heb alle gevens

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraag zie onder werp :
hoe traseer ik een gejatten com heb alle gevens hij is van geweest het i een laptop met win xp

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 18:44:
vraag zie onder werp :
hoe traseer ik een gejatten com heb alle gevens hij is van geweest het i een laptop met win xp
Mooie zin man, zou je dat even wat duidelijker kunnen typen?

Verwijderd

euhm... niet.. denk ik.

[let de volgende keer even op je typo's & kromme zinsopbouw]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wacht..... ik vat hem:

Topic: Hoe traceer ik een gestolen computer

Vraag; zie onderwerp:
Hoe traceer ik een gestolen computer? Ik heb alle gegevens en hij is van mij geweest. Het is een laptop met Windows Xp.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Inschrijfformulier

Ja, ik schrijf mij in voor de opleiding Schrijf goed Nederlands

Let op!
Gebruik niet de "enter"-toets, maar de "tab"-toets om naar een volgend veld te gaan.

De LOI respecteert je privacy en verkoopt je gegevens niet aan derden. Meer weten? Lees het privacy statement.

--------------------------------------------------------------------------------

Persoonlijke gegevens (strikt vertrouwelijk)

Voorletters
Voorvoegsels bijv. van der

Naam man vrouw
Adres

Postcode
Geboortedatum
Telefoon overdag
E-mailadres

* Indien woonachtig in het buitenland

--------------------------------------------------------------------------------

Aanvangsdatum

Ik wil met mijn studie beginnen

Direct
Of per

Studietempo

Ik kies het volgende studietempo:

Aanbevolen studietempo
Dubbel studietempo
Vrij studietempo

Wijze van betalen

Hieronder kun je de door jou gewenste betaalwijze aankruisen. Kies je voor automatische lesgeldbetaling, vergeet dan niet je bank- of postbankrekeningnummer in te vullen. In de andere gevallen worden één of meer acceptgiroformulieren toegezonden.

Betaling ineens, met 5% korting op het lesgeld
Automatische betaling ineens, met 5% korting op het lesgeld *
Automatische termijnbetaling *
Niet- automatische termijnbetaling

* Mijn (post)bankrekeningnummer is:

Nota aan werkgever (indien van toepassing)

Bedrijfsnaam
Afdeling
T.a.v
Voorletters
Voorvoegsels bijv. van der

Adres

Postcode

Aflevering

Indien je niet thuis bent wordt het lespakket door TPG Post standaard afgeleverd bij je buren. Daar kun je het lespakket dan ophalen. Indien je geen gebruik wilt maken van deze regeling, kruis dan het vakje hieronder aan.

Niet afleveren bij buren

Toelichting

Is er reden voor een extra toelichting? Plaats die dan in de ruimte hieronder.

Ondertekening

Ik ben bekend en ga akkoord met de inschrijfvoorwaarden.
(Voor studenten die hun opleiding vanuit het buitenland volgen, gelden enkele andere voorwaarden.)

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 21:23
Bel de politie... ow... traseren!? uhmmm.... bel de FBI?
Whatever je doet, schrijf je eerst ff (netjes) in bij de LOI.

Menthix.net | Contact Me

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Sorry hoor, maar dit kan ik niet meer ontcijferen :(

Maar als je het over een gestolen laptop hebt en hoe je die terug moet vinden, kan je het beste aangifte doen bij de politie.

Als je denkt dat de aangeschafte laptop gestolen is, en je wil weten hoe je dat kan ontdekken is dat vrij eenvoudig:
Vraag bij aankoop ALTIJD de aankoopbon, die zal bij iedere laptop die vrij nieuw is echt wel aanwezig zijn. Aangezien er XP opstaat, moet het een laptop zijn die amper een jaar oud is, want de software wordt meestal bij een laptop verkocht.
is de prijs aannemelijk, of juist erg laag? Als die erg laag is, hoort er bij jou een belletje te gaan rinkelen, want je verkoopt een laptop toch immers voor een aannemelijke prijs, en niet voor een habbekrats ;) Zou het zou zijn dat jij daadwerkelijk die laptop gekocht hebt voor een veel te lage prijs, mag je zelf wel uitkijken, dat maakt je namelijk automatisch een heler!

De persoon waar je die van gekocht hebt kan je toch wel meer vertellen, ik bedoel waar die vandaan komt en zo?

Je koopt immers een laptop toch niet blindelings :?

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Hij schrijft ergens dattie dislectisch is. Verder blijkt hij wel goed in het openen van topics die een slotje krijgen... :)

Verwijderd

Lekker topic is dit, JRMSN, je moet ff wat duidelijk zij denk ik...

Verwijderd

zijn, sorry:$

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

tja.... als topic en openingspost allebei onduidelijk zijn en er gelijk al zoveel geirriteerde replies zijn, heeft het weinig zin om deze topic open te laten.

Open maar een nieuwe topic en probeer een wat duidelijker verhaal op te zetten.

Traceren?
Jouw computer is gestolen en je wilt nu weten waar het nu zit? Of bedoel je dat iemand je een laptop aanbied maar je weet niet of het gestolen is?

Gegevens? wat voor gegevens? dat je weet wat er op zit? aankoopgegevens?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.