opgeruimd staat netjes. FTD bestaat niet meer.
(zo beter?
censuur op internet...
)
(zo beter?

Jaja... En jij gelooft het zeker zelf!Lampje schreef op 02 november 2002 @ 18:49:
Zelfs ik kon het uitdokteren, dus zo moeilijk is het niet
MisterDon schreef op 02 november 2002 @ 19:09:
[...]
Jaja... En jij gelooft het zeker zelf!
Wat deed jij net via ICQ dan?
Verwijderd
GVD hier kan ik dus kwaad omworden ze hebben dit gedaan omdat er teveel dataverkeer was op de site en nu kom jij die zich "tweaker" noemt met ditMisterDon schreef op 02 november 2002 @ 18:36:
Mods, ik geloof niet dat ik met deze post aan illegale zaken doe. Het is alleen maar hulpvaardig voor GoTters die ook op FTD komen en nu dat niet meer kunnen vinden. Als jullie het toch illegaal vinden moeten jullie dat maar zeggen en deze dicht gooien.
Voor de Gotters die FTD gebruiken en nu even de weg kwijt zijn:
URL verwijderd
Daar gaat de weg verder.
Enneh... Niet alleen leechen he!
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 03-11-2002 14:28 ]
ik deel je meningVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:34:
[...]
GVD hier kan ik dus kwaad omworden ze hebben dit gedaan omdat er teveel dataverkeer was op de site en nu kom jij die zich "tweaker" noemt met dit
ga zo door man binnen een paar dagen ligt ie plat heb de mods al gewaarschuwd van FTD
ik heb er gewoon geen woorden voor voor deze stomme post
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik ben welliswaar "geholpen" met dit topic, en ik begrijp je reactie natuurlijk. Maar zo'n bericht was te verw88.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:34:
[...]
GVD hier kan ik dus kwaad omworden ze hebben dit gedaan omdat er teveel dataverkeer was op de site en nu kom jij die zich "tweaker" noemt met dit
ga zo door man binnen een paar dagen ligt ie plat heb de mods al gewaarschuwd van FTD
ik heb er gewoon geen woorden voor voor deze stomme post
Verwijderd
Human Bobby
Verwijderd
ARME AOW’er
Verwijderd
tsja hulpvaardig dan had je het forum beter gelezenMisterDon schreef op 02 november 2002 @ 22:40:alleen maar huplvaardig. Maar dat wordt blijkbaar niet erg gewaardeerd...
Sorry hoor...
Verwijderd
dat is het probleem jij begrijpt het niet helemaal ftd werkt niet zoals got met loginsMisterDon schreef op 02 november 2002 @ 22:58:
nee dus, denk es na:
Er kúnnen helemaal niet meer users bij komen; nieuwe users kunnen zich niet meer aanmelden.
En jij moet verder ff dimmen met je grote bek svp. Thanx.
Verwijderd
ja klopt dat heb ik geregeldMisterDon schreef op 02 november 2002 @ 22:54:
De url waarnaar gelinkt wordt is intussen al veranderd.
Snapte het hele topic niet. Zelfs geen interesse in de link maar al die heisa. Nou ja, mijn tip was toch wel leuk gevonden.MisterDon schreef op 02 november 2002 @ 23:06:
Jij bent intermediair voor admins?
Ga nou maar jouw reply editen; jij bent nu nog de enige die linkt.
ARME AOW’er
Dick schreef op 02 november 2002 @ 23:08:
[...]
Snapte het hele topic niet. Zelfs geen interesse in de link maar al die heisa. Nou ja, mijn tip was toch wel leuk gevonden.
De ergernis is ten einde. Shake hands guys. We zijn tenslotte allemaal GoTers...
Oeps, nu Extreme nog eventjes... Ja???? Dankjewel...
haat ruzies maar ontkomt er zelfs soms ook niet aan
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Kon het niet laten om Ook even te reageren.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:05:
[...]
ja klopt dat heb ik geregeld
de admins vinden het jammer dat ze je ip niet hebben
Wees consequent, maar niet altijd
En dat dankzij iemand die fel gekant was tegen de plaatsing. Te triest voor woorden eigenlijk.
ARME AOW’er
true, trueDick schreef op 03 november 2002 @ 10:25:
[...]
En dat dankzij iemand die fel gekant was tegen de plaatsing. Te triest voor woorden eigenlijk.
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 03-11-2002 14:27 ]
Do as I say, don't do as I do.
Doe er nou geen schepje bovenop door die link nog een keer (mislukt) te quoten..Bart-01 schreef op 03 november 2002 @ 10:37:
[...]
Dankzij deze quote van Extreme weet ik inmiddels ook waar het omgaat
Verwijderd
Gereageerd wordt er toch wel. En gezien de ongelovelijk amateuristische reply van JvS op de vraag of dit draadje dicht kan hoeven we daar ook niet op te wachten.Mensen, als jullie gewoon niet meer reageren in dit topic.
Er wordt vanzelf wel een mod wakker die er wat
Valt verder toch ook wel mee met de 'bullshit replies'??[Airwolf] schreef op 03 november 2002 @ 10:56:
Mensen, als jullie gewoon niet meer reageren in dit topic.
Er wordt vanzelf wel een mod wakker die er wat aan doet.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq