Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat te doen met 2x C-Control(van conrad)

Pagina: 1
Acties:

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 10:18
M`n pa gebruikte op zijn werk 2 C-Control dingen(vorig jaar gekocht volgens mij) voor apparatuur daar. Maar nu heeft hij blijkbaar iets anders gevonden en heeft hij ze aan mij gegeven :*)
Kan ik er er fans en vu-meters(zonder chip ertussen dus) mee aansturen?
Wat kan ik er nog meer mee doen in mijn casemods?
Kijk hier voor meer info en pic(wel op C-Control Station klikken).

(ik wil ze ook wel voor 50 euro p/s verkopen :*) )

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

wat is het ? geen zin om duitse teksten telezen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is toch gewoon een microcontroller of niet? Kun je allerlei leuke dingen mee doen :) Wat? Sjah.. euhhh... :)

• JTW
Verder niks denken jullie?
Wie heeft er zelf een trouwens?

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
Ik heb er nét geen, Ik wilde ze eerst ook kopen maar ik heb toch maar "een echte :p" miscrocontroller gekocht (8051 van atmel)
Je kan er veel leuke dingen mee doen. Als ik jou was zou ik er een "slimme" baybus van maken. Temps meten en Automatische fancontrol enzo. Ik kan je wel helpen met schema's en software. add me maar op ICQ/msn

Verwijderd

Ach, dan had je naar het Duitse TV programma Das Computer Club moeten kijken, het is heel leuk speelgoed en je kan er van alles mee aansluiten en besturen...

• JTW
noem eens een paar voorbeelden dan want dit is niet echt duidelijk
alsjeblieft natuurlijk :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
c-control vind ik (persoonlijk dan) rotzooi, t'is echt hufter proof en hij heeft te weinig mogelijkheden.
als je echt aan de gang wil met microcontrollers koop dan een PICje met programmer, da's echt stoer en kun je alles mee! (ik gebruik er een voor mijn eindversterker voor de beveiliging en LCD aansturing)

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
maar hij heeft die c-control toch al, dus beetje zonde om er nix mee te doen. Maak er (zoals ik eerder al zei) een advanced baybus van, n lcd'tje die temps en fans aangeeft en automatiche temp>fan control
Pagina: 1