het klinkt vaag, maar het komt op dit neer:
ik haal uit m'n DB een aantal nummers op, die echo ik netje onder elkaar. Dan wil ik als ik op het nummer klik de verdere info krijgen die bij het nummer hoort.
Dit heb ik nu, maar ik kom er niet mee verder.
het versturen zal met $blaat moeten gebeuren, maar hoe kan ik dat doen. een heel from maken vind ik niet mooi, want de info moet in het frame ernaast komen te staan, om makkelijk dingen aan te kunnen passen.
Heeft iemand een idee
ik haal uit m'n DB een aantal nummers op, die echo ik netje onder elkaar. Dan wil ik als ik op het nummer klik de verdere info krijgen die bij het nummer hoort.
Dit heb ik nu, maar ik kom er niet mee verder.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| <?php error_reporting(E_ALL); include("connect.php"); $result = mysql_query(" select * from catalogus, type_catalogus, merk_catalogus WHERE catalogus.merk_id=merk_catalogus.merk_id AND catalogus.type_id=type_catalogus.type_id order by nr_trein asc ") or die (mysql_error()); ?> <table width="95%" border="0"> <? while ($row = mysql_fetch_array($result)) { ?> <tr> <td width="31%">[img]"map.gif"></td> [/img]<a href=" <?php nummer-van-trein-opvraag-ding ?> "><?php echo $row["nr_trein"]; ?></a></td> </tr> <?php } ?> </table> |
het versturen zal met $blaat moeten gebeuren, maar hoe kan ik dat doen. een heel from maken vind ik niet mooi, want de info moet in het frame ernaast komen te staan, om makkelijk dingen aan te kunnen passen.
Heeft iemand een idee
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!