Krijg geen gegevens superweb :(

Pagina: 1
Acties:

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023
Heb ik me ruim een week geleden opgegeven bij superweb. Zou ik binnen een paar dagen gegevens krijgen. Heb dus *gvd* nog steeds niets :( en heb daardoor nu al spijt |:(

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Bij mij duurde het ook een tijd, maar ik heb het nog nèt op tijd binnen gekregen. Je zou niet verbaasd op moeten kijken als je vandeweek alsnog je inloggegevens krijgt en je dus al een paar dagen van je eerste maand 'kwijt' bent.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

kreeg mijn inlog gegevens 3 maanden later :(

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

superweb is nu ook langzaam met de verbinding.
pff 2 kb/sec als ik geluk heb (ISDN)
hopelijk wordt het snel beter, anders ben ik heel boos dat ik me QOL account heb opgezegd

Verwijderd

Ik heb mijzelf 2x telefonisch aangemeld bij SuperNep. Nooit iets ontvangen. SuperNep :r

Greetz,

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023
Had de dag voor deze topic een email gestuurd naar de administratie van superweb. Is nu 2 dagen later. Heb nog steeds geen post gehad en ook nog steeds geen antwoord terug. :r

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

Verwijderd

Snap jullie niet hoor, je zou je juist alleen maar moeten AFmelden bij deze waardeloze service. Ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben :) , stelletje schoften zijn het :(.
Pagina: 1