tampert, kriminalpolizei
Bios instellingen, kabeltjes en voeding al eens gecheckt?
Pwnd
zit je in winXP?
ja ik zie bij je specs dat je XP en 98 hebt.. probeer t es in Win98 .. heb je nog steeds t zelfde probleem.. check dan of je bios je flop vindt... ziet em niet? moet je ff kijken offie niet disabled staat.
als het niet is.. moet je kijken of dat ledje bij je diskettedrive niet de heletijd brand.. ookal zit er nix in oid.
miss zit de kabel verkeerd om in.. en anders probeer es een ander kabel
ja ik zie bij je specs dat je XP en 98 hebt.. probeer t es in Win98 .. heb je nog steeds t zelfde probleem.. check dan of je bios je flop vindt... ziet em niet? moet je ff kijken offie niet disabled staat.
als het niet is.. moet je kijken of dat ledje bij je diskettedrive niet de heletijd brand.. ookal zit er nix in oid.
In win98 doet hij het ook niet. In mijn bios ziet hij hem gewoon als legacy floppy dus dat lijkt me in orde. Maar als ik er een boot-disk in gooi, reageert hij daar dus ook niet op ofzo. Maar hij zegt dus dat a:\ niet accessible is.Frenkpie schreef op 02 november 2002 @ 17:23:
zit je in winXP?
Maar als er geen floppy in zit, en ik druk op A:\ zegt hij wel "insert disk"
tampert, kriminalpolizei
Bij mij is het vaker voorgekomen dat de kabels van de floppie er uit waren gepiept. Dus check even of de kabels goed aangedrukt zijn.
floppy kabel controleren, heb het ook gehad van alles geprobeerd zelfs een nieuwe flop drive, bleek de kabel niet goed er in te zitten
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
kabel heb ik gecheckt. Zat idd wat los, ik heb hem vastgedrukt, maar het schijnt niks te helpen
tampert, kriminalpolizei
heb ik ook eens gehad. Nieuwe FDD was de oplossing (wat kosten die dingen nou nog?) Moiet je wel ff rekening houden met het volgende: kan zijn dat je FDD langzaam aan de geest is gaan geven --> kan zijn dat als je veel disks beschreven hebt, de data hierop allemaal corrupt is. Maar zal de dag van vandaag wel mevallen denk ik;toen ik het probleem had, kostte een single speed CD-ROM driver nog 1200 gulden (idd, die had je toen gelukkig nog
)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
keertje schoonblazen
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1