Toon posts:

(ADSL) provider vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb binnenkort de beschikking om toegang te krijgen tot bbned of mxstream in dit dorpje, nou zijn de meeste abbo's van bbned (basic abbo's) 512 down en 256 up, en bij kpn wordt dat dus 756 down en de upload blijft 128 kbit up. Nu lijkt me het beste om voor kpn te gaan, maar weet iemand of bbned's providers ook de downstream gaan verhogen, want ik wil toch wel graag die 256 kbps upload hebben.

En nog iets terzijde, welke provider zeurt het minst over je maandelijkse traffic, ik download nogal. :)

Verwijderd

Gebruik de search of kijk op de sites van providers! Want dit is al zo vaak langs gekomen!

bbned gaat niet omhoog want ze bieden al het snelste. Bij maxx abo's moet je denken aan ongeveer 100 gb per maand of een fup

Verwijderd

Topicstarter
yea ok maar ik had het niet over de maxx abo's, want ik ga niet een dikke 90 euro per maand neerleggen voor internet!! Ik hou het bij een basic abo'tje of een 1024 kbps verbinding maar de maxx3 is te duur.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

gewoon planet of xs4all {ongeveer hetzelfde zuster ondernememingen van de kpn} heb zelf planet met kpn adsl is perfect je mag tot iets van 32 gig downloaden per maand. _/-\o_

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 15:26
zzz, oude info

Xs4all heeft bv al lang max 8mbit en die staat er niet eens in

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Renkie schreef op 02 november 2002 @ 17:24:
[...]

zzz, oude info

Xs4all heeft bv al lang max 8mbit en die staat er niet eens in
De informatie is idd al verouderd, en de prijzen kloppen ook niet helemaal, maar het gaat hier om het idee... Even een minuutje zoeken en voilà...

Welke site is trouwens wel up-to-date Renkie? Jij bent toch zoe goed op de hoogte...?

We have just one world, but we live in different ones...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Zie de search, en sites als www.mordax.nl of www.speedtest.com :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.